Forum > Demolåtar
Henrik - Dja
bow35:
Blev så inspirerad av att läsa texten "I Barcelona" som equality läst och sedan spelade de roots reggae på radion: Så...
[mp3=200,20,0,center]http://henriklarssonbauman.com/musik/ibarcelona.mp3[/mp3]
Harmonica mike:
Henrik dja - Harmonica mike nja..
Jag tycker att du fortsätter med guran åt rätt håll,det blir mera musik då.Jag hör utvecklingen på gitarrspelet och det GILLAS så övvvaaa va va va v a.
Mike
bow35:
Bara det att min improvisationsnivå på gitarr är djävligt statisk. (Ni har hört mitt monotoma riff om och om igen i tio minuter) Och jag gillar att improvisera ibland. Men alright, bara för att du säger det ska jag ta en repa på "om bara min älskade väntar".
bow35:
Tack för kommentar överhuvudtaget förresten. Känns lite snopet när en tråd faller igenom utan kommentar.
Harmonica mike:
Ja vad fänken..
Jag slängde på lite på denna.Krattigt hammondlir som kan liknas vid Lorden på syra eller nåt :D lite bas också..En gura borde dit men det får nån annan göra om du gillar det här.
Mysko tonart tog ett tag innan jag klurade ut det,och jag är inte säker på att jag hamnade rätt..Nåväl,musik är kul och jag trivdes som fisken i vattnet då jag lirade lite bluesiga tongångar till detta indiskdoftandeimprovisationsm oment - såga på.
Säg till så tar jag bort det Henrik om det inte faller dig i smaken
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida