Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Roadkill
bow35:
Har inte läst tråden. Men en Billy Idol tycker jag mig höra. Saknar lite studs i mina öron.
Eddi:
Toppen W med bra förslag på rattning -ska testas tack :D
--- Citat från: bow35 skrivet 15.01.2012, 19:02:17 ---Har inte läst tråden. Men en Billy Idol tycker jag mig höra. Saknar lite studs i mina öron.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning Henrik - studs hm.. eko eller trummor eller ait jag borde hoppa när jag sjunger?
bow35:
Kan vara överarbetad.
hogge:
Känns lite Gurano detta.. Är han möjligen inspirationskällan???
Får 60-talsvibbar av detta.. Dock sjunger Du bättre än någonsin - kolla!! Så skriver jag trots at Du mobbade min insats på EQ-låten :P
Tyvärr Eddi.. Låten föll mig inte alls i smaken, men utförandet & sången tillhör ett av Dina bättre...
Eddi:
--- Citat från: hogge skrivet 22.01.2012, 00:36:00 ---Känns lite Gurano detta.. Är han möjligen inspirationskällan???
Får 60-talsvibbar av detta.. Dock sjunger Du bättre än någonsin - kolla!! Så skriver jag trots at Du mobbade min insats på EQ-låten :P
Tyvärr Eddi.. Låten föll mig inte alls i smaken, men utförandet & sången tillhör ett av Dina bättre...
--- Slut citat ---
:lol: Jag mobbade inte din lead men kören du hade med dig var sur på fler än ett sätt.
Kul att du gillar utförandet och sången då - men inte låten - inspirationen kom från en allmän tråd Bilåkarvax som jag inte vet vem som startade.
Ibland går jag och funderar på om man skulle ge sig på en låt och försöka sjunga som han den där Hogge - det är en utmaning det. En vacker dag kanske jag tillägnar en låt till dig :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida