Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Asti, Marre - Följ mig längs vägen
Dividend:
Nu har jag mixat färdigt på den här och laddade upp slutgiltig version :)
Tack till båda proffsen för ett jätteroligt samarbete!
Anarchos:
Fan, den var ju riktig mysig. Sitter dock och lyssnar genom en laptop just nu, men jag ska leta fram ett par hörlurar nu på momangen och lyssna igen!
Light Head:
Väldigt bra, det är väl bara förnamnet!!
Några saker som jag kommer på sådär spontant.. Marr är lite "låg", nu anar jag bara den fantastiskt känslosamma stämman i bakgrunden, skulle behövas ett uns mer volym?! Samma med cello'n som är lite låg ibland.
Men tusan vad fint det låter! Bra spelat, känslosamt och helt enkelt jäddrans bra! Vemodigt och engagerande!
Bra jobbat, bra som tusan!
Gurano:
En vacker visa blev det - bra colabb!
Gurano
Dividend:
Gjorde en sista justering efter att grannarna bankat dörren och hotat bränna ner grannskapet:
Höjde Marre lite och cellon mycket.
--- Citat från: Gurano skrivet 13.01.2012, 01:57:02 ---En vacker visa blev det - bra colabb!
--- Slut citat ---
Tack! :)
--- Citat från: Light Head skrivet 13.01.2012, 00:44:50 ---Väldigt bra, det är väl bara förnamnet!!
Några saker som jag kommer på sådär spontant.. Marr är lite "låg", nu anar jag bara den fantastiskt känslosamma stämman i bakgrunden, skulle behövas ett uns mer volym?! Samma med cello'n som är lite låg ibland.
Men tusan vad fint det låter! Bra spelat, känslosamt och helt enkelt jäddrans bra! Vemodigt och engagerande!
Bra jobbat, bra som tusan!
--- Slut citat ---
Har höjt marre lite och cellon också som sista åtgärd! Kul att du gillar så mycket!
--- Citat från: Anarchos skrivet 12.01.2012, 21:25:12 ---Fan, den var ju riktig mysig. Sitter dock och lyssnar genom en laptop just nu, men jag ska leta fram ett par hörlurar nu på momangen och lyssna igen!
--- Slut citat ---
Ok! Tack! :)
/Per
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida