Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Asti, Marre - Följ mig längs vägen
Jay Thomas:
I min öron, alldeles bra! :) Nu blir det inte en soppa i mitten utan det finns en separation mellan de olika delarna. Luftigt och fint!
Marre och Asti, rysligt bra insats här! :) Återhållsamt och klart! :wub:
Dividend:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.01.2012, 12:28:43 ---Håller med JT, FYTUSAN va bra den blev. En pärla :wub:
--- Slut citat ---
Jätteroligt att höra. Fnulade till marre på första versen upp 1.5db så nu låter allt finemang :unsure:
JT, ja bra jobbat av alla inblandade :)
Marruschkka:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 12.01.2012, 12:47:24 ---I min öron, alldeles bra! :) Nu blir det inte en soppa i mitten utan det finns en separation mellan de olika delarna. Luftigt och fint!
Marre och Asti, rysligt bra insats här! :) Återhållsamt och klart! :wub:
--- Slut citat ---
Tackar J.T, efter några mixar känns det här helt komplett, Astis röst är så enormt behaglig att sjunga med till :wub:
Sen ett så här vackert stycke med ljuvlig text och sen Divi på det..(jag säjer bara..cellon :rolleyes:)så känner jag mej enormt nöjd! Tack för goda råd här, det gjorde susen!!
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.01.2012, 12:28:43 ---Håller med JT, FYTUSAN va bra den blev. En pärla :wub:
Space
--- Slut citat ---
Tycker oxå att det här är en riktig pärla, vore så skoj göra fler såna här rara visor, tack Space!
Tack till Asti och Divi för strålande insatser, ett sant nöje att samarbeta med er, kram :P
/Marre
Asti:
Det var roligt att få vara med på den här! :wub:
Tycker om enkelheten i melodin tillsammans med harmonierna.
Jättefina stämmor du fått till Marre! Kanske fortfarande lite för lågt i volym på sina ställen....?
Härlig cello Per! Tycker också du fått till en behaglig mix.
Men är det inte lite för mycket reverb på sången...?
Gitarren till vänster kunde ev skäras lite mer i basen för mindre "bumlighet".
Tack space och JT för värmande ord och Per och Marre för ett givande collab!
/Asti t.f. kollaboratör
Dividend:
Jomenvisst, tack för ett bra collab Asti! (Och Marre)
Har ingen möjlighet nu men kan eq:a lite ikväll och kolla verbet. Skickar då som PM, så fler har har möjlighet att anmärka på föreliggande mix inför slutversionen.
"Kompositionen" är iallafall färdig, enkelheten i sig är själva grejen här tycker jag :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida