Forum > Färdiga produktioner

Asti - En vanlig enkel människa (f.d. Juholt)

<< < (8/10) > >>

Eddi:
Riktigt bra nu med sansade synter och körer - nästan radioklar - för mig rumblar ljudet lite vid första Håkan och lite starka b och p på nobelpris och så har du lyckats få till något brus i slutet vad nu det kommer ifrån. Som KR-klar är det nog ok men ska du ta den vidare i världen tror jag du måste fixa till lite granna.
Och jag har sagt det förut finurlig text och skön låt.

Wernborg:
Snyggt. Saknar dock fortfarande ett ritt. i slutet. Gott jobbat.

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.01.2012, 21:47:41 ---Riktigt bra nu med sansade synter och körer - nästan radioklar - för mig rumblar ljudet lite vid första Håkan och lite starka b och p på nobelpris och så har du lyckats få till något brus i slutet vad nu det kommer ifrån. Som KR-klar är det nog ok men ska du ta den vidare i världen tror jag du måste fixa till lite granna.

--- Slut citat ---
Jag hör inget rumble vid första "Håkan".....
B och P vid "Nobelpris" har jag försökt tona ner, men kanske inte lyckats helt.
Bruset i slutet är jag också osäker på....? Ska lyssna igen!
Tack för kommentar!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Wernborg skrivet 29.01.2012, 22:18:01 ---Snyggt. Saknar dock fortfarande ett ritt. i slutet. Gott jobbat.

--- Slut citat ---
Tog den enkla vägen och la till en upprepning av slutstrofen!  :)
Uppriktigt sagt vet jag inte riktigt hur jag skulle få till ett "avstannande" slut....
Tack för ny feedback!
/Asti

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 29.01.2012, 22:27:52 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 29.01.2012, 21:47:41 ---Riktigt bra nu med sansade synter och körer - nästan radioklar - för mig rumblar ljudet lite vid första Håkan och lite starka b och p på nobelpris och så har du lyckats få till något brus i slutet vad nu det kommer ifrån. Som KR-klar är det nog ok men ska du ta den vidare i världen tror jag du måste fixa till lite granna.

--- Slut citat ---
Jag hör inget rumble vid första "Håkan".....
B och P vid "Nobelpris" har jag försökt tona ner, men kanske inte lyckats helt.
Bruset i slutet är jag också osäker på....? Ska lyssna igen!
Tack för kommentar!
/Asti

--- Slut citat ---
Har lyssnat med andra lurar nu och tror att bruset på slutet är en reverbsvans kanske är det en sån parallellt med första Håkan också P o B är inte några satansverser eller så och det är inte så lätt att få bukt med du har nog gjort ditt bästa där. Negligera därför mitt inlägg ja alla mina inlägg förresten :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion