Forum > Färdiga produktioner

Asti - En vanlig enkel människa (f.d. Juholt)

<< < (4/10) > >>

Harmonica mike:
Bra här Peter.

Något vassa ess i min lyssning,men då ingen annan klagat så kör på.En snällt ställd deesser FÖRE sångreverbet löser problemet om fler hakar på mitt sidospår.

Finurligt,musikaliskt och alldeles underbart med den breda skånskan.Jag kan få lite prestationsångest då min norrländska lyser igenom ibland i engelska och svenska övningar.
Dessa tankegångar ger mig en fundering,hur skulle din pipa låta på engelska..? Ja ja,du gör det alldeles utmärkt på svenska så skippa mina funderingar.

Mike/tf dialekt utredare  :P

robc:
Hej, snygg harmisar, men "han borde Juholt sig till reglerna"  :D

Marruschkka:
Snyggt som vanligt, fina harmer och bra text, du förnekar dej aldrig tycks det :D

Jag hör några sång-puffar runt 10 sek, det är det enda gnället jag kommer med.

Väntar på ett samlingsalbum här :P

/Marre

Asti:
HMike - Jag använder deesser, men kanske lite för lågt ställd.
           Vidhåller att det är småländska, men det gör inget, jag gillar skånska!  :)
           Jag har ju tidigare lagt ut en hel del låtar på engelska, men de kanske du missat....
           Det har då huvudsakligen varit pop-låtar.

robc - Ja, det borde han verkligen!  :) Kul att du gillar harmonierna!

Marruschkka - Roligt att du gillar hamonier och text! Ja, det finns lite sångpuffar jag behöver fixa, det är riktigt!
                    Jag har ju samlat låtar som "album" på min hemsida www.peterestberg.com, som går
                    att ladda ner, men de senaste är inte upplagda där än.

Tack ska ni ha för lyssning, kommentarer, tips och värmande ord!
/Asti t.f. skåning

Fuzzbub:
Jag kan f.t. knappt lyssna på dina alster eftersom jag vet att du kör med en D28 och jag länge har sneglat på en sån och funderar på att hamra sönder spargrisen... 
Det lilla jag lyssnat dock låter mycket bra!  Ska lyssna mera sen jag lovar, trots att det kan stå mig dyrt!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion