Forum > Demolåtar
1up feat. Div - Dansband i fårakläder - gitarrpålägg önskas - Nytt! Version 3
Håkan Nilsson:
Barnprograms myspys. Behöver du göra så mycket mer än så här?
I ett långsammare tempo och med nåt annat än den hurtiga synten kan det nog bli en bra dansbandslåt.
1up:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 08.01.2012, 20:46:40 ---Barnprograms myspys. Behöver du göra så mycket mer än så här?
I ett långsammare tempo och med nåt annat än den hurtiga synten kan det nog bli en bra dansbandslåt.
--- Slut citat ---
Barnprogram, har en tendens att skriva sånt. :)
Nu har det blivit lite mer mixat i stilen i V3. Hurtiga synten har fått kompanjon i form av steel drums och en annan hurtig synth.
Borde fortfarande gå att konvertera till dansband. :)
Tack för lyssnandet! (lyssna gärna igen om det orkas. ;) )
Dividend:
Tycker v3 blev mycket bättre. Är nåt strul i dispositionen men har svårt just nu att fatta varför jag tyckte det i går. Får återkomma.
Inte så mycket dansband, det här skulle funka i chiphop verre också, en genre du verkligen behärskar :)
MaxB:
Barnprogramgenren. Musik som pågår då barnen är på bra humör och uträttar saker.
1up:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.01.2012, 12:42:43 ---Barnprogramgenren. Musik som pågår då barnen är på bra humör och uträttar saker.
--- Slut citat ---
Nu kommer jag och tänka på Teletubbies! Det skulle funka med denna låten i det programmet. Vet inte om jag ska le eller rysa. :-)
Tack för lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida