Forum > Demolåtar

Gurano - A Space Odyssey 2012

<< < (2/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.01.2012, 09:23:05 ---Oh my God—it's full of stars...
Najs, gillas. Smäller eventuellt för bra där i mitten... rymdkänslan fick nog en törn där.
Space

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Man ska inte tro att det är lugnt och skönt i rymden, därför mittenpartiet ;)

--- Citat från: Dividend skrivet 06.01.2012, 09:39:38 ---Tummen upp.
Syntharna låter lite så där old-school vangelis. Passar jättebra.
Lite körer på det här när gitarren kommer in så jädrar.

--- Slut citat ---
Tack för tummen upp :D
Kul att det gillas - ska testa med kör på gitarrpartiet!

Tack för era tankar
Gurano

Tokai:
Also sprack Zarahustra - men inte Gurano!
Hör väl inget störande vid 65. Åååå det är så mysigt med arpeggio! Något som alltid funkar i vind och skur.
Men när gurorna kommer in känns det som om syntharna försvinner lite. Men säkert svårt att balansera.
Visst, in med operakören!

Gurano:

--- Citat från: Tokai skrivet 06.01.2012, 17:49:29 ---Also sprack Zarahustra - men inte Gurano!
Hör väl inget störande vid 65. Åååå det är så mysigt med arpeggio! Något som alltid funkar i vind och skur.
Men när gurorna kommer in känns det som om syntharna försvinner lite. Men säkert svårt att balansera.
Visst, in med operakören!

--- Slut citat ---
Jo the synths är lägre i mittenpartiet, höll dem medvetet nere då guran kom in - vet inte om de bör höjas, vad tycker du?
eller så kanske det räcker med att lägga på lite kör där?

Gurano

Gurano:
Vet inte om det blev så jättebra...kanske, men jag la på en subtil kör strax före elgitarren och samtídigt som guran lirar i början...funkar det????

Tacksam för era tankar!

/Gurano

MaxB:
Lyssnade på flera nyupplagda från KR, då jag skulle somna igår och den här kunde jag först inte placera vem som gjorde den. Det är bra jobbat Gurano. Gillar också låten.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion