Forum > Demolåtar
Allra 2012
(1/1)
Jay Thomas:
Stycke. Crossover. Lite felspel. Tidigt på året.
Eddi:
Javisst så här förenar man prerecording med hantverk - visst lite felspel i Arabia goes funk men so what jag diggade :D
MaxB:
Het OK!
I första delen med överstyrda gitarren lät det lite som en favvo-producent i Kanada. :o
Harmonica mike:
Javisst!
Schysst stycke.Saknade matchande baslir,men det hela var far beyond my knowledge - så jag lät bli strängarna :)
Nåja,jag testade lite men det ville sig inte riktigt.Statiskt och enformigt = tillförde nada
Bra jobbat så här i början på året.
Mike
Jay Thomas:
--- Citat från: Eddi skrivet 02.01.2012, 00:42:04 ---Javisst så här förenar man prerecording med hantverk - visst lite felspel i Arabia goes funk men so what jag diggade :D
--- Slut citat ---
Tackar Eddi! :)
Tänkte mest lite tidiga Pink Floyd i vissa delar, tillsammans med Tangerine Dream och självklart 90-tals Jay T... ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 02.01.2012, 07:29:49 ---Het OK!
I första delen med överstyrda gitarren lät det lite som en favvo-producent i Kanada. :o
--- Slut citat ---
Tack MaxB! :)
Kul! Får träna lite på guran bara. Måste komma tillrätta med att signalen ligger på hela tiden på guran, får labba lite med kablar.
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.01.2012, 07:54:10 ---Javisst!
Schysst stycke.Saknade matchande baslir,men det hela var far beyond my knowledge - så jag lät bli strängarna :)
Nåja,jag testade lite men det ville sig inte riktigt.Statiskt och enformigt = tillförde nada
Bra jobbat så här i början på året.
Mike
--- Slut citat ---
Tackar Mike! :)
Bas? Mja, tänkte inte så mycket bas, vilket jag i och för sig sällan gör. Kanske gör ett försök ändå... ;)
Ovanligt nog ska jag titta över låten någon kväll för jag är nöjd med grunden, behöver dock putsas lite.
Navigering
[0] Meddelandeindex