Forum > Demolåtar

Gurano - NYÅRSROCK!

<< < (2/3) > >>

MaxB:
Heja Gurano!
Nyårsdraget har du redan skapat. Hller med Div då han säger "ljudbilden känns riktigt mättad här".

Du har redan en tajt och tät ljudbild. Och jag har andra musikprojekt att färdigställa. 

Skönt att du också kan spela av dig, efter en seg dag på jobbet! I like that to!

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.12.2011, 08:09:32 ---Heja Gurano!
Nyårsdraget har du redan skapat. Hller med Div då han säger "ljudbilden känns riktigt mättad här".
Du har redan en tajt och tät ljudbild. Och jag har andra musikprojekt att färdigställa. 
Skönt att du också kan spela av dig, efter en seg dag på jobbet! I like that to!

--- Slut citat ---
En tät ljudbild kan alltid fyllas på lite till :)
Låten måste dessutom bli mycket längre fylld med andra grejor - med så kommer bara att ske om fler joinar, annars dör idén musikdöden, tror jag.

Om någon gör sång så kan man naturligtvis alltid gallra eller dra ner andra instrument, men det sker först när man vet var och hur sången blir. Det finns nog sång som klarar att ligga tillsammans med detta ljud...men vi får se - inget är statiskt.

SÅ kom igen folk!
/Gurano

Fuzzbub:
Bra ös och schysst lirat!   Du menar att du vill ha idéer på en fortsättning på låten eller hur?  -Kanske en brygga eller ett helt annat part, så tolkar jag det.  Dessutom är det rätt fullt i frekvensspektrat i de färdiga partierna.  Ja det kanske finns plats för sång ovanpå möjligen.  ;) 
Kommer jag på nåt så får du mail!    /JEH

Gurano:
låter bra, maila/PMa mig om nåt dyker upp. Inget i mitt utkast är fix utan man kasta om efter behag. Den behöver definitivt förlängas med förslag från KR. Tanken är att denna utvecklas ihop med oss på kr...men det verkar vara ett ljumt intresse dock.

Ha det gott
Gurano

mixuz:
Det här rockar bra!  Bra gitarrspel..
Fast jag har inga förslag till förbättringar    :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion