Forum > Demolåtar
Dividend - Fåglar på vintern (pianostycke 6)
Tokai:
Bra ljud i cellon, man kan höra stråken över strängarna.
Förutom piano är det en altfiol?
Kanske låter pianot lite dovt i förhållande till stråkarna?
Sen känns produktionen ganska torr. Saknar mao mer reverb.
Vilka fåglar associeras? Tänker mig lite större fåglar, kanske gäss.
Som vanligt bra gjort! Kan tyvärr inte komma med mer preciserade förbättringar.
Marruschkka:
Snygga stråkljud, i synnerhet cellon, partiet från 80-97 sek är helt förtjusande :rolleyes:
Vacker melodi som vanligt, man bara gungar med..du är en mästare på att hitta guld-slingor som sätter sej!
De här fåglarna rör sej inte så sprittande, de verkar hålla igen lite i vinterkylan- de måste väl hålla värmen.. :)
Bra!
/Marre
Jocke:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 05.01.2012, 17:31:24 ---Snygga stråkljud, i synnerhet cellon, partiet från 80-97 sek är helt förtjusande :rolleyes:
Vacker melodi som vanligt, man bara gungar med..du är en mästare på att hitta guld-slingor som sätter sej!
De här fåglarna rör sej inte så sprittande, de verkar hålla igen lite i vinterkylan- de måste väl hålla värmen.. :)
Bra!
/Marre
--- Slut citat ---
Det där hade ju jag tänkt skriva... ;-)
Ja, det är snyggt - du är dessutom otroligt produktiv! :)
Clemens:
Snyggt! Fick lite "Gentle Giant" vibbar, väldigt filmiskt som vanligt, Gillas! :)
Eddi:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 05.01.2012, 17:31:24 ---Snygga stråkljud, i synnerhet cellon, partiet från 80-97 sek är helt förtjusande :rolleyes:
Bra!
/Marre
--- Slut citat ---
Är det inte en alt vid 80-97?
Påminner mig om att jag faktiskt saknar en cello i detta. Pianot är lite dovt ja men så brukar ju Steinways flyglar låta så det är nog som det ska.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida