Forum > Demolåtar
Jocke - De 3 vilse männen...?
Jocke:
Hysterisk kan jag bli på att tajmingen inte stämmer på nya datorn - vet i fasen vad som hänt - det är ju inte första "klippet" som lider av det... kan ju vara jag också förståss... :rolleyes: Tycker att tomten har kommit rätt ofta ett tag nu... köpte en röd gitarr i september! :lol: Div - du borde skriva små makabra berättelser! ;)
morgonte:
Kul! Orientkänslan är fin från början men falnar betydligt när bluesen drar igång. Inte nödvändigtvis någon nackdel, men ett andra tema kan säkert göra susen! Gillar hängtrumman eller vad det är. :)
equality:
Snygg kulturblandning. Gick från orient till Kebnekaijse till rock och cirkeln slöts med introtemat.
Schysst.
Jocke:
--- Citat från: morgonte skrivet 20.12.2011, 21:25:05 ---Kul! Orientkänslan är fin från början men falnar betydligt när bluesen drar igång. Inte nödvändigtvis någon nackdel, men ett andra tema kan säkert göra susen! Gillar hängtrumman eller vad det är. :)
--- Slut citat ---
Tack te! Minns faktiskt inte vad det är för trumma... kom inte ens ihåg att jag gjort den innan Mr G "väckte mig"! :)
Det är väl det där med rocken Eq... tack! :) Får nog klura på den här lite över helgerna så kanske det kan bli "nått" sen! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida