Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Floden (pianotrio-stycke 5)

<< < (2/7) > >>

Eddi:
Den här låter lovande tjusiga glidningar på alla instrument tycker att pizzicatona har sin plats också. Väntar på förlängning.

Dividend:
Tack för lyssnande Eddi! Laddade upp ny verre!

equality:
Kanske lite rörigt där med tre melodier men klarnar upp rätt snart. Fina melodier i något sorgsna harmonier på känt och unikt Divid-manér.

robc:
Hej, tycker det funkar fint med 3 instrument. Det finns nåt att lyssna på hela tiden. Några takter lyssnar jag på fiolen, sen cellon osv......
Snygg svit ur "divids" 5:a utav 12 ?  :).
Blir inspirerad att spela in nåt pno stycke nån ggn...

robc

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 20.12.2011, 21:55:26 ---Kanske lite rörigt där med tre melodier men klarnar upp rätt snart. Fina melodier i något sorgsna harmonier på känt och unikt Divid-manér.

--- Slut citat ---

Blir en update när det klarnat för mig också :) Ska nog ändra/ta bort 3dje stämman här och var. Får se vad som funkar.

--- Citat från: robc skrivet 20.12.2011, 22:05:22 ---Hej, tycker det funkar fint med 3 instrument. Det finns nåt att lyssna på hela tiden. Några takter lyssnar jag på fiolen, sen cellon osv......
Snygg svit ur "divids" 5:a utav 12 ?  :).
Blir inspirerad att spela in nåt pno stycke nån ggn...

--- Slut citat ---

Ja, minst tolv blir det. ;) Kul att det funkar med 3 instrument. Tycker nog att det inte klaffar helt, ännu. Ja, samma här med byte av fokus (instrumentlyssning), det är lite småjobbigt stycka pga det.

Tack båda två, för uppskattande ord!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion