Jizez vad ni bumpar boys

Ja kul läsning bjuder ni på.
Asti;
Ja den fanns i en ackeguraverre från början men sedan så arrade jag lite mer.Jo det suger fast lite ibland,men när det lossnar så flyter det.Kul att du gillar den Peter det värmer.
Jocke:
Nu får du inte bli sån din gamla funkare

jag höll på att skriva punkare

Max:
Oj vilken fin kommentar Max.Ja jag har alltid velat ha en acke verre av denna.Jag skall låna mig en ackegura och lira in ett taktfast beat mest för styrning så du förstår hur jag tänker så får du gärna testa att spela ackegura på denna när/om/du har tid/vill.Jag som gitarrist har vissa brister men ett enkelt taktfast beat över de 5-6 ackorden skall jag fixa.Det blir lite konstpauser där det finns utrymme för allt möjligt om jag gör som jag gjorde från början.Min egen vackra ackegura fällde min hund i golvet från gitarrstället i ivern och slog av halsen på den..Så jag har ingen fungerande nu.
Men en ny kommer så småningom,tills dess skall jag låna mig en Martin - om jag får

Josef:
Nja,inte bättre nej men ett gott försök.Bättre om jag skriver en dänga för blås så får du lira.Denna har fullt arr vilket betyder inga fler pålägg,och om du lirar på nån låt som test/inspiration typ så lägg inte upp alstren utanför KR..By all means
#################
Det var väl allt för denna gången.Tack alla för fina kommentarer på denna dänga.