Forum > Demolåtar

JT - Ljudklapp i snögloppet, nu med video

<< < (4/4)

Jay Thomas:

--- Citat från: equality skrivet 22.12.2011, 00:05:38 ---Ett vackert vinterljudlandskap. Stillsamt och stämningsfullt.

--- Slut citat ---

Tack Equality! :)

Nu finns det dessutom en väldigt "lugn" video att tillgå!

Bribedant:
Gillas. Har haft en soft spot för såna här skapelser sen 70 talet. Möjligen skulle den tjäna på mer analoga sounds men man tar vad man har, jag vet. Du har inte möjligen nån Popol Vuh platta hemma?

MaxB:
Härligt med lugn bild/film. Trevligt att flotten rör sig, ack så lite men ändå, där är lite action.  B)

Popol Vuh minns jag att jag lyssnade på. Lärde mig en gång ett lustigt bassolo som fanns på en låt på en av deras plattor.

Jay Thomas:

--- Citat från: Bribedant skrivet 23.12.2011, 01:11:06 ---Gillas. Har haft en soft spot för såna här skapelser sen 70 talet. Möjligen skulle den tjäna på mer analoga sounds men man tar vad man har, jag vet. Du har inte möjligen nån Popol Vuh platta hemma?

--- Slut citat ---

Tackar Bribedant! :)

Popol Vuh upptäckte jag först för ett år sedan. En kompis brorsa spelade dem jättemycket på 70-talet men då föll det mig ej på läppen, alls. ;)
Även om det säkert går att komplettera med någon slags analoga "ljud", så förblir den nog som den är.

--- Citat från: MaxB skrivet 23.12.2011, 07:53:24 ---Härligt med lugn bild/film. Trevligt att flotten rör sig, ack så lite men ändå, där är lite action.  B)

Popol Vuh minns jag att jag lyssnade på. Lärde mig en gång ett lustigt bassolo som fanns på en låt på en av deras plattor.

--- Slut citat ---

Tack MaxB! :) Tyckte att det var lagom med rörelse med bastun som flyttade sig lite stokastiskt. ;)

MaxB:
Det är alltså en flotte med bastu? Cool. Här är en film från en kompis i Dalarna som tillverkat en egen variant av bastu på flotte. Syns i början och slutet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion