Forum > Demolåtar
Mr G - Arabisk Jul
equality:
Det var fränt. Tonartskrock men effektfullt. Snygga växlingar.
Gurano:
--- Citat från: Jocke skrivet 17.12.2011, 23:36:02 ---Tycker verkligen att det är skitkul med kulturkrockar! :) Du kanske kunde byta från bön till magdans där vid 57...? ;-D
PS. Har lite dålig lyssning för att kunna vara mer precis i mina omdömen just nu... kan vara annat som inverkar också! B)
--- Slut citat ---
Hmm man blir lite nyfiken på vad annat som inverkat :D
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.12.2011, 06:55:21 ---Det här var listigt gjort.
Meckat i Mecka och ut kom denna :lol:
Så här roligt hade jag då jag lyssnade på ditt alster,G.
Kul med musik och en annorlunda röjare men rolig lyssning som sagt
Mike
--- Slut citat ---
Tackar
Alltid kul att roa :D
--- Citat från: Asti skrivet 18.12.2011, 11:35:07 ---Du får nog mejla böneutroparen och informera om vilken tonart du spelar i! :)
/Asti t.f. tonartskontrollant
--- Slut citat ---
Nä han va inge vidare på att sjunga i rätt tonart, men han sjunger många toner så ibland träffar han rätt :D
--- Citat från: equality skrivet 18.12.2011, 11:43:12 ---Det var fränt. Tonartskrock men effektfullt. Snygga växlingar.
--- Slut citat ---
Tack så mycket!
Ja man får leva med både tonarts- och kulturkrock
Tack alla
Gurano
martinm:
Gillar det. Jag fick en skruvad idé. För att tillföra mer julkänsla så skulle man kunna lägga in en punkröst som kommer in med jämna eller ojämna intervaller och skriker - Va e de i paketen!
:P
Gurano:
--- Citat från: martinm skrivet 18.12.2011, 11:50:26 ---Gillar det. Jag fick en skruvad idé. För att tillföra mer julkänsla så skulle man kunna lägga in en punkröst som kommer in med jämna eller ojämna intervaller och skriker - Va e de i paketen!
:P
--- Slut citat ---
Hehe
Tackar!
Ja den var skruvad - kan inte du testa att lägga på lite punkskrik? ;)
Ha det gott
Gurano
PS Ingen som saknar en riktig spelande bas? Jag har en synthbas på några ställen men inte överallt, eller behövs det inte?
Wernborg:
Trumsetet har övervikt åt höger. Tycker att trummorna har ett rätt fult rum. Lite som kaklad odämpad toalett. Torrare som resten av orkestern så tror jag det limmar ihop bättre.
Lite av ett strukturerat jam detta.
--- Citat från: martinm skrivet 18.12.2011, 11:50:26 ---Va e de i paketen!
--- Slut citat ---
:lol: Fantastiskt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida