Forum > Färdiga produktioner

Perowitch -The Beach

<< < (3/4) > >>

MaxB:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 16.12.2011, 13:11:24 ---.

--- Slut citat ---

Instämmer - skönt!
Samrbete med Klaus Schulze hör jag.

PEROWITCH:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 16.12.2011, 13:11:06 ---Jedrans snyggt! :)
Härligt med fler Ambientistas. :D

Dock två anmärkningar, dels distar det lite här och där, vilket i mina öron drar ner intrycket, dels känns inte rytmen helt stringent hela tiden. Det blir lite för vågigt. Märks tydligt när trummorna övergår i temat mot slutet, då blir det lite rymtkonflikt, åtminstone i mina öron.

--- Slut citat ---
Hej Jay  vill du ha bra ljud så kan jag skicka orginal filen där låter det som det skall i waw filen blev för stor tyvärr ficka plocka ner ljudkvaliten men men

Dividend:
Jomenvisst.

Vilsam och skön känsla. Det distar litegrann ja (eller är det leadsynthen som kanske ska sänkas?),.men annars har jag inte några vettiga saker att säga. Gillar trummorna.

Bra!

PEROWITCH:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.12.2011, 00:46:54 ---Jomenvisst.

Vilsam och skön känsla. Det distar litegrann ja (eller är det leadsynthen som kanske ska sänkas?),.men annars har jag inte några vettiga saker att säga. Gillar trummorna.

Bra!

--- Slut citat ---
Tack dividend tror du har rätt nått knirr ljud i Ekot och lite konstiga nivåer på synt solot skall kolla. På det nu sitter jag med en ny låt du vet hur det är man går från ena till nått nytt då glömmer man fixa det men skall se vad det kan vara de e samma sak på Wawe filerna. Ligger å slöar till den ibland och retar mej just på det

Eddi:

--- Citat från: PEROWITCH skrivet 16.12.2011, 15:12:37 ---
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 16.12.2011, 13:11:06 ---Jedrans snyggt! :)
Härligt med fler Ambientistas. :D

Dock två anmärkningar, dels distar det lite här och där, vilket i mina öron drar ner intrycket, dels känns inte rytmen helt stringent hela tiden. Det blir lite för vågigt. Märks tydligt när trummorna övergår i temat mot slutet, då blir det lite rymtkonflikt, åtminstone i mina öron.

--- Slut citat ---
Hej Jay  vill du ha bra ljud så kan jag skicka orginal filen där låter det som det skall i waw filen blev för stor tyvärr ficka plocka ner ljudkvaliten men men

--- Slut citat ---
Det är något med rytmen på det ambienta som inte riktigt stämmer så jag håller med JT. Kolla om det ligger på rätt 8-delar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion