Forum > Demolåtar
Girly 'Love2Love' - This Love Hurts
Eddi:
--- Citat från: hogge skrivet 15.12.2011, 23:51:43 ---Så överraskad jag blev nu.. Det här låter inte som nåt jag hört av Dig tidigare.. Vilket vackert pianoklink - är det Du som lirar EQ?
Grymt skön låt.. Vilken underbar melodi & tjejen sjunger skitbra. Härlig röst som faan..
Jag tycker det låter hur bra som helst. Jag skiter i ev. defekter i produktionen (även om jag kan höra att Du behöver skruva lite i mixen). Låten är så grym i sig att man bara smälter!!
MVG på denna EQ!! :wub:
--- Slut citat ---
Equality har inget med den här låten att göra det är Lena (girly) och en tysk producent som ligger bakom.
Girly:
MaxB: Framfört åsikter till Minor2Go. Har precis uppdaterat låten. Får väl se om det blir ytterligare bearbetningar. Tack för dina synpunkter :)
Eddi: bor det en liten ordvitsare i dig va?! :D
Wernborg: Hoppas du hittade den gröna lilla spelknappen :P
Marruschkka: stompigt och sprött blir väl bra kontraster ;)
aRocker: tack, skönt att höra att det inte låter fööör mesigt och smörigt :)
equality: Tog även upp din recension med samarbetspartner. Bra att få lite diskussionsunderlag :P Sen är jag ju själv helkass på den tekniska biten... så därför går jag väl oftast inte segrande ur striden.
Hogge: Från tjejen som sjunger: 'Är du lite trött idag?' hahaha Hälsningar LENA/Girly :lol:
Fast jag är ju glad att du tycker om Minor2Go's låt som jag lagt melodi, text och sång på. Och att jag skulle 'sjunga skitbra' känns ju förstås kanon för egot :lol: Taaackar! :)
hogge:
HAHAHA... Jag får skylla på att jag är sjuk (även fysiskt!!)...
Jag läste Equality och sen rullade pekfingervalsen på snabbare än hjärnan!!! Noterade senare, men då hade även Ni gjort det, att Equality bara var den sista som skrivit i tråden...
:wacko:
Förlåt mitt misstag.. Tänkte väl att det inte riktigt var EQ:s påse detta :lol:
Oavsett så är låten jävligt skön... Och jag gillar den precis lika mycket trots att EQ inte är involverad :P
equality:
:D :wub: Jag skulle vara oerhört nöjd om jag hade lyckats få till något så här fint!
Fast jag hade mixat och arrat annorlunda ;). Tack iaf Hogge!
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 16.12.2011, 01:55:34 --- :D :wub: Jag skulle vara oerhört nöjd om jag hade lyckats få till något så här fint!
Fast jag hade mixat och arrat annorlunda ;). Tack iaf Hogge!
--- Slut citat ---
Vassego hjärtat :P :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida