Forum > Demolåtar

Till MaxB - JT In Liberate

(1/2) > >>

Jay Thomas:
Exempel på en låt uppbyggd kring Strobe Mode i JV'n. Sedan blev det East West också förståss...

http://soundcloud.com/busstop18/in-liberate

Harmonica mike:
Tjej pipan var ju klart bäst :)

Gillade också indiska gura prylljudet..vad var det nu dom hette dom där fåsträngade mackapärerna..?

En lugn och cool låt lite åt afrika hållet förstärkt av kvinnorösten.I rätt stämning så är sånt här vilsamt och skönt men jag går på speed nu via ett collab med Mr.G så mitt mood är inte riktigt synkat..Men det har ingenting med ditt alster att göra,det är helrätt.

Mike

MaxB:
Dabada, gabada!  :D Justa texter de gör nuförtiden! Kul att leka med röster!

HM kan inte vara Sitar du tänker på, för de är allt annat än fåsträngade!

Ravis dotter Anoushka är duktig på detta instrument

Dividend:
Vad är det för körpryl? Som sjunger latin? Det hörs ju att det är samplingar, men din musik är ju helt rätt för att täcka både artificiella läten och mer akustiska sådana :)

Vilsamt.

Och vad är det för brud som sjunger? East wests pryl som vi snackade om för ett tag sen? :)

Jay Thomas:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.12.2011, 15:38:29 ---Tjej pipan var ju klart bäst :)

Gillade också indiska gura prylljudet..vad var det nu dom hette dom där fåsträngade mackapärerna..?

En lugn och cool låt lite åt afrika hållet förstärkt av kvinnorösten.I rätt stämning så är sånt här vilsamt och skönt men jag går på speed nu via ett collab med Mr.G så mitt mood är inte riktigt synkat..Men det har ingenting med ditt alster att göra,det är helrätt.

Mike

--- Slut citat ---

Tack Mike! :)
Kör hårt! ;)

--- Citat från: MaxB skrivet 11.12.2011, 15:50:12 ---Dabada, gabada!  :D Justa texter de gör nuförtiden! Kul att leka med röster!

HM kan inte vara Sitar du tänker på, för de är allt annat än fåsträngade!

...
Ravis dotter Anoushka är duktig på detta instrument

--- Slut citat ---

Inspirerande, eller hur? ;)

--- Citat från: Dividend skrivet 11.12.2011, 15:51:19 ---Vad är det för körpryl? Som sjunger latin? Det hörs ju att det är samplingar, men din musik är ju helt rätt för att täcka både artificiella läten och mer akustiska sådana :)

Vilsamt.

Och vad är det för brud som sjunger? East wests pryl som vi snackade om för ett tag sen? :)

--- Slut citat ---

Tack Dividend! :)
Jepp, East West Composers Collection rakt igenom. Voices of Passion Indiskan sjunger.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion