Forum > Demolåtar

JT - Nils Bengts Skridskor

<< < (3/3)

spacetrucker:
Vackert... som vanligt. Klaus Schulze är en av mina stora favoriter... vad, har jag nämnt det förut :P .... nå, i alla fall så brukar jag njuta av hans musik då jag är ensam hemma (min sambo är ingen större vän av hans musik) men nu har jag lagt dina låtar på repeat å de funkar lika bra... jag gillar dem och min sambo begriper sig inte på dem  :lol:

10 poäng

Jag upprepar mig

Space

Jay Thomas:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.12.2011, 02:04:43 ---Hypnotiskt,lungt och skönt,bomull för mina just nu 'trasiga öron'  :)
Det är väl sådan här musik jag själv får sattsa på när jag inte tål vassa och hårda ljud.  :wacko:
RocknRoll känns långt borta just nu.. ;)

--- Slut citat ---

Tack Bjurte! :)
Och väldigt tråkigt men öronen! Hoppas att du kommer iform snart!

--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.12.2011, 14:15:59 ---Vackert... som vanligt. Klaus Schulze är en av mina stora favoriter... vad, har jag nämnt det förut :P .... nå, i alla fall så brukar jag njuta av hans musik då jag är ensam hemma (min sambo är ingen större vän av hans musik) men nu har jag lagt dina låtar på repeat å de funkar lika bra... jag gillar dem och min sambo begriper sig inte på dem  :lol:

10 poäng

Jag upprepar mig

Space

--- Slut citat ---

Tack Space och  :lol: :wub: ! :)
Klaus Schulze är även en personlig favorit, även om jag inte hinner med att lyssna på honom lika mycket längre.

SYNTH:
En skön låt att lyssna till så här på kvällskvisten. :)

Jay Thomas:

--- Citat från: SYNTH skrivet 11.12.2011, 19:45:35 ---En skön låt att lyssna till så här på kvällskvisten. :)

--- Slut citat ---

Tack Synth! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion