Forum > Demolåtar

Hogge - "Jul igen!".. Uppdaterad 19/12 (Nu med video!!)

<< < (5/9) > >>

Harmonica mike:
Amen alltså  :)

Ja jag är väl inte direkt religös men det är kul me hjul - Hakkapelitta funkar i Norrland.

Bra här Hogg(farm),träffsäkert intro,bra mix och en skön låt.Jag hör att du har gått tillbaka till reverbdränkt sång- okej,för den här gången köper jag det  :P :D

Rockigt,fett och en given plats på julskivan.

Mike

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 16.12.2011, 12:54:12 ---Jäklar vilket ös - det låter riktigt bra nu! :)

"Plojlåt" är kanske att förminska sig lite - jag är likadan... det är ju så kul!  B)
Kanske är det den där anspråkslösa lekfullheten man ska ha med sig för att det ska bli bra?

--- Slut citat ---

Va skoj att Du gillar Jocke.. Verkligen!!
Och en plojlåt var det väl inledningsvis, men sen blev jag ju lite seriösare  :rolleyes:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 17.12.2011, 03:56:16 ---Amen alltså  :)

Ja jag är väl inte direkt religös men det är kul me hjul - Hakkapelitta funkar i Norrland.

Bra här Hogg(farm),träffsäkert intro,bra mix och en skön låt.Jag hör att du har gått tillbaka till reverbdränkt sång- okej,för den här gången köper jag det  :P :D

Rockigt,fett och en given plats på julskivan.

Mike

--- Slut citat ---

Owaoow... Mike is back!!
Det var inte igår hörrö.. Skoj!!
Tack för att Du lyssnar & kommenterar.. Inte minst gillar..
Och jodå, jag är medveten om att sången är lite väl reverbig på denna (sorry!!)  :P

Wernborg:
Bra. Om jag fick bestämma skulle jag fimpa alla plojdetaljer. Sen ansluter jag till Mickes tips ang. sången, lite svår att urskilja nu.

Bra jobbat!!!

hogge:
Tackar för responsen!!
Med plojgrejer menar Du fyllekören eller?? Jag tyckte den va skitkul jag  :lol:
Jag ska se om jag kan få till sången lite bättre.. Jag har provat lite olika men det blev bara ännu värre.. Men jag ska testa lite till..

Asti:
Fint julröj! Tycker du ska höja sången en aning och minska reverbet, så tror
jag sången går fram bättre! Det jag uppfattar av texten låter kul!  :)
I övrigt tycker jag ljudbilden är bra och mixen likaså....
/Asti t.f. julröjare

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion