Forum > Demolåtar

Hogge - "Vi ses igen" (uppdaterad)

<< < (2/3) > >>

bjurte:

--- Citat från: hogge skrivet 09.12.2011, 13:21:39 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 09.12.2011, 10:33:07 ---He-He!! POP is Good...Men det här är Dansband  :huh: :lol:
Sälj till Lars-Cristers vet ja. B)

--- Slut citat ---

Ät bajs!!!
Detta är faan en heavy metal ballad....  :blink:
Fast lite dansband är det ju.... Men det kan va fint ändå..
Det är ju såna här typer av låtar som Du brukar ta åt Dig mix- och producentjobben på.. Har för mig att det var så på "For Your pleasure"...  :rolleyes: :P

--- Slut citat ---
Nä se det var POP !! ;)

hogge:

--- Citat från: bjurte skrivet 09.12.2011, 13:23:20 ---Nä se det var POP !! ;)

--- Slut citat ---

Inte då... men i allvarets namn så kan jag väl hålla med Dig.. det låter (åtminstone styckevis) väldigt mycket dansband om denna.. men jag tror att jag helt sonika skiter i det och låtsas att det är en ballad istället...
Men om den kommer med på skivan är jag osäker på. Men jag tänker åtminstone kosta på den en slutmix.. Freddy kan få till en helt ny låt av detta om han är på gott humör 
:P
Tack för lyssning & tyck...

Eddi:
Men för fasen trummorna läcker ju inte som de ska och hur kan trummisen slå på riden samtidigt som det sker ett virvelsolo på pukorna har han tre händer eller...? Skulle bara föreställa en initierad
Fasen jag börjar gilla låten :lol:

hogge:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.12.2011, 20:07:59 ---Men för fasen trummorna läcker ju inte som de ska och hur kan trummisen slå på riden samtidigt som det sker ett virvelsolo på pukorna har han tre händer eller...? Skulle bara föreställa en initierad

--- Slut citat ---

1. Trummorna läcker?????
2. Jupp. Trummisen HAR tre händer.. Lite unik, men bra!!
3. Va kul att Du börjar gilla.. Join the force old pal  :lol:

Tack Eddi...

aROCKER:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.12.2011, 20:07:59 ---Men för fasen trummorna läcker ju inte som de ska och hur kan trummisen slå på riden samtidigt som det sker ett virvelsolo på pukorna har han tre händer eller...? Skulle bara föreställa en initierad

--- Slut citat ---
Nån kissade ner sig vid 0:35 och det var trummisen annars var detta ännu en bra låt med lite trött trummis!
Detta kändes som Uggla fast med mer briljans....ungefär som UGGLA när han hade en av världens coolaste kompgrupper StrixQ! ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion