Kontrollrummet

Diskussionen kring Rygg Duncan Club (del 172)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Det är synd att vi ska behöva dras med de här spott och spe diskussionerna som inte tillför nåt.


Så kan det säkert vara Div... Jag lyder Ditt råd, som sagt - och avbryter mitt deltagande i denna tråd!!!
« Senast ändrad: 08.01.2012, 14:12:52 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Så länge man inte är en "47-kromosomare" så är det väl mänskligt att fela. :D

Näfan, jag lägger också ner det här nu. Tycker f ö Angrods inlägg är det bästa i tråden, kanske bästa i någon tråd :D

over and out..
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Angrod och jag har ungefär samma bakgrund...
Jag började med musik när jag var runt tio.. Höll på, och blev också måttligt framgångsrik, till 20-års ålderns.. Sen lade jag av.. helt enkelt för att jag söp för kraftigt och insåg att turnélivet inte var nyttigt för mig!!

Sen började jag igen.. Som en vuxen man, och tyckte det var roligare än någonsin..

FÖRST Mr Artrock... Jag fick såna brev från bl.a. Polygram (på 80-talet) och dom breven högg aldrig halsen av Dig.. Dom sa typ: "Tack för Ditt demo.. Tyvärr är inte Din musik vad vi söker just nu. Men fortsätt gärna att skicka Dina demos till oss.. Med vänlig hälsning*****"
Dom breven sa aldrig: "Vilket jävla skit....etc."

Personligen tycker jag att Du - Mr Artrock verkar ha intelligens som en jävla cykelpump.. Förlåt mig Jonnerstone (om Du nu gillar den - för Du är min Gud), men han gör inget annat än kastar skit på allt och alla och har heller aldrig, under min tid här på forumet, heller gjort annat...

FÖRLÅT!!! jag ville inte infektera den här tråden mer - då den är infekterad nog - men hallå.... Mr Artrock!!! Va har Du bidragit med till KR? Att reta upp alla andra, eller??? Jag har aldrig sett ett positivt inlägg från Dig....

Och Du. Detta skriver jag inte för att Du har en "ärlig" åsikt om alla andras musik- det vore jag jag oerhört tacksam för om Du hade - men Du har aldrig, mig veterligt, kommenterat nån musik - utan Du ägnar Dig mest åt att att bete Dig som en skitstövel....

Ditt inlägg är inget annat än rent jävla vidrigt och ytterst omoget & rent mobbande faktiskt, vilket svin du verkar vara hogge speciellt då jag skrivit ett sakligt och helt neutralt inlägg, speciellt i detta sammanhang, inga mer kommentarer från mig här inte, låt folk dra sina egna slutsatser om detta som bara kan betraktas som en ren krigs eller trackassergrej...jättetrist.


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Angrod och jag har ungefär samma bakgrund...
Jag började med musik när jag var runt tio.. Höll på, och blev också måttligt framgångsrik, till 20-års ålderns.. Sen lade jag av.. helt enkelt för att jag söp för kraftigt och insåg att turnélivet inte var nyttigt för mig!!

Sen började jag igen.. Som en vuxen man, och tyckte det var roligare än någonsin..

FÖRST Mr Artrock... Jag fick såna brev från bl.a. Polygram (på 80-talet) och dom breven högg aldrig halsen av Dig.. Dom sa typ: "Tack för Ditt demo.. Tyvärr är inte Din musik vad vi söker just nu. Men fortsätt gärna att skicka Dina demos till oss.. Med vänlig hälsning*****"
Dom breven sa aldrig: "Vilket jävla skit....etc."

Personligen tycker jag att Du - Mr Artrock verkar ha intelligens som en jävla cykelpump.. Förlåt mig Jonnerstone (om Du nu gillar den - för Du är min Gud), men han gör inget annat än kastar skit på allt och alla och har heller aldrig, under min tid här på forumet, heller gjort annat...

FÖRLÅT!!! jag ville inte infektera den här tråden mer - då den är infekterad nog - men hallå.... Mr Artrock!!! Va har Du bidragit med till KR? Att reta upp alla andra, eller??? Jag har aldrig sett ett positivt inlägg från Dig....

Och Du. Detta skriver jag inte för att Du har en "ärlig" åsikt om alla andras musik- det vore jag jag oerhört tacksam för om Du hade - men Du har aldrig, mig veterligt, kommenterat nån musik - utan Du ägnar Dig mest åt att att bete Dig som en skitstövel....

Ditt inlägg är inget annat än rent jävla vidrigt och ytterst omoget & rent mobbande faktiskt, vilket svin du verkar vara hogge speciellt då jag skrivit ett sakligt och helt neutralt inlägg, speciellt i detta sammanhang, inga mer kommentarer från mig här inte, låt folk dra sina egna slutsatser om detta som bara kan betraktas som en ren krigs eller trackassergrej...jättetrist.

Din känsla är 100% ömsesidig Mr Artrock... Jag skrev det jag skrev - vilket jag sen tog bort (tyvärr), för att Du uttrycker Dig så jävla klumpigt och helt enkelt elakt... Jag skiter fullständigt i vad Du tycker om mig.. I mina ögon är Du allt annat än saklig.Och om Du tycker MITT inlägg är mobbande och barnsligt - läser Du ens Dina egna inlägg??

Jag brukar inte reta upp mig på folk jag inte kan titta i ögonen och jag beklagar att jag lät mig bli förbannad, denna gång.. Men så blev det och nu är det som det är.. Men om Du undviker mig från & med nu så undviker jag Dig!!
« Senast ändrad: 08.01.2012, 14:23:37 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad tsmalmbe

Administrativt inlägg: Jag tänker inte beakta några anmälda inlägg i denna tråd. Ni som ger er in och skriver här, får ge och ta som det kommer och går. Ni har alla varit med tillräckligt länge för att veta var ni står och vad ni tänker. Det borde inte komma som en överraskning. Alla kommer inte överens i riktiga världen, det finns ingen orsak att tro att så sku vara fallet virtuellt. Bara att vi inte kommer ifrån varandra lika lätt här. SÅ - live and let live, så kommer åtminstone diskussionen i denna tråd få gå på.

Varför tråden skulle startas igen förstår jag alls inte, men det är ert forum och ni gör det till just vad ni vill.

.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Jag vet och jag borde inte,men nu ligger Tråden ändå högst upp!!
Tänkte bara ge er ett råd!

GE FAN I ATT SKRIVA MER I DENNA SKIT-TRÅD!!!!!!!!!
Låt den dö en gång för alla,och faan ta den som trycker upp den igen... :angry: :wacko:
Punkt....
« Senast ändrad: 08.01.2012, 14:55:36 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Jag säger tack och hej för mig och ber tsmalmbe terminera mitt konto en gång för alla please, I won't come back uinder any circumstance och du Hogge dig har jag inget emot men ditt inlägg saknar ju all vett och sans i sammanhanget det kan vem som helst förstå när man läser det, trots att det finns gammalt skit i mitt fat det är jag om någon mkt medveten om så var det i detta fallet rent opassande och bara en chans för en person som du att uttrycka sitt personliga hat rent ut sagt, jag tycker synd om dig om du är så omdömeslös faktiskt, i detta fall har du fritt fått uttrycka dig och eftersom man väljer att låta detta passera utan invändningar så väljer jag härmed att vika undan, låt din sanning vara ett bevis för vad detta forum tydligen står för och just i denna tråd, ha det gott alla ni övriga och trevliga medlemmar men detta var droppen för mig!


fettmule

  • Gäst
Jag tycker man ska va snäll hela tiden det funkar bäst för mig i alla fall.