Forum > Färdiga produktioner

PEROWITCH -How long can i wait

(1/2) > >>

PEROWITCH:
LÅTNAMN: How long can i waite
ARTIST/GRUPP: PEROWITCH/Widebeat
GENSoul-Rock
LÅTLÄNGD:3.20
KOMPOSITÖR:Perowitch
PRODUCENT:Perowitch
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:2011
FORMAT: mp3

MaxB:
Då sången kommer in efter en minut låter det nästan som att Peter Gabriel eller Phil Collins börjar sjunga.
Den här skulle faktiskt passa dessa herrar.

PEROWITCH:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.12.2011, 18:09:16 ---Då sången kommer in efter en minut låter det nästan som att Peter Gabriel eller Phil Collins börjar sjunga.
Den här skulle faktiskt passa dessa herrar.

--- Slut citat ---
Jo kanske det tycker själv att det flyter bra tack Max putsar på 2080nu kommer blänka när du hämtar den Med vänlig hälsning, perowitch

Eddi:
Jag skulle önska att även Cubase hade samplade röster att ta till när det behövs - bra val av det här. Låten puttrar på bra "guran" skulle jag vilja ha upp lite samtidigt som jag vet att den är samplad men so what bra ljud på den i alla fall. Inte lika bra eller diversifierad låt som den andra men bra ändå.

PEROWITCH:

--- Citat från: Eddi skrivet 03.12.2011, 05:02:37 ---Jag skulle önska att även Cubase hade samplade röster att ta till när det behövs - bra val av det här. Låten puttrar på bra "guran" skulle jag vilja ha upp lite samtidigt som jag vet att den är samplad men so what bra ljud på den i alla fall. Inte lika bra eller diversifierad låt som den andra men bra ändå.

--- Slut citat ---
Nä de Svårt å säga 2 olika stilar just nu tycker jag

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion