Forum > Färdiga produktioner

Brave Dialogue - Hard as Nails

<< < (3/5) > >>

Elof:
Förlåt allesammans. Jag hade mixat mig blind efter att ha hållit på i 4 dagar, hemskt pinsamt! :)

NY VERSION KOMMER SNART

Fidden:

--- Citat från: Elof skrivet 13.06.2007, 20:27:38 ---Förlåt allesammans. Jag hade mixat mig blind efter att ha hållit på i 4 dagar, hemskt pinsamt! :) Nu ligger en ny mix/master uppe på samma länk.

--- Slut citat ---

:lol:

Elof:

--- Citat från: Fidden skrivet 13.06.2007, 20:43:51 ---
--- Citat från: Elof skrivet 13.06.2007, 20:27:38 ---Förlåt allesammans. Jag hade mixat mig blind efter att ha hållit på i 4 dagar, hemskt pinsamt! :) Nu ligger en ny mix/master uppe på samma länk.

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Såja! Nu är en ny version uppe som faktiskt går att lyssna på ;)

DåligtGehör:

--- Citat från: Elof skrivet 14.06.2007, 13:49:51 ---
--- Citat från: Fidden skrivet 13.06.2007, 20:43:51 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Såja! Nu är en ny version uppe som faktiskt går att lyssna på ;)

--- Slut citat ---

Säger samma som förut. Men visst låter sången bra nu och cymbalerna är nog mer displinerade i ljudbilden nu. Mer vågar jag inte säga för snart kommer du väl med en annan version och säger att den här var fel och då står man där som ett fån  ;)

tsmalmbe:
Tror jag skulle föredra lite mera overhead i det hela. Annars är det ju i det närmaste perfekt.

2:10 attackerar lite aggressivt, förrän kompressorerena reagerar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion