Forum > Demolåtar

Asti & Eddi - Som om vi inte fanns (samma version)

<< < (7/7)

Asti:

--- Citat från: Gurano skrivet 07.12.2011, 16:42:12 ---Japp det är bättre med piano tycker jag  :) (även om guran finns kvar till viss del).
/Gurano

--- Slut citat ---
Tycker själv att det blev lite behagligare ljudbild med pianot, men jag behöll
en gitarr, blev lite tomt annars....
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.12.2011, 21:47:55 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 07.12.2011, 16:42:12 ---Japp det är bättre med piano tycker jag  :) (även om guran viss kvar till del).
/Gurano

--- Slut citat ---
Jag tror dessutom att Asti har lite flertoner som passar bra att runda med. Men jag håller med att den blev lite mer nyanserad med pianot som kikar fram lite. Kul att få tillföra något om än så lite tack Asti :D

--- Slut citat ---
Jag ändrade lite på ett par ställen (introt och "mellanspelet") och använder Alicia's Keys-pluggen.
Är lite fundersam om man ska plocka bort den andra guran också, men då tror jag pianot måste
byggas på en aning....
Tack för assistans, lyssning, kommentarer etc!  :)
/Asti

Jocke:
Känns som en färdig komposition! :) Gillar det där ackordet mellan vers och refräng (eller om det var tvärtom...) Starkt att kunna fånga en känsla så bra! :)

Asti:

--- Citat från: Jocke skrivet 08.12.2011, 19:19:49 ---Känns som en färdig komposition! :) Gillar det där ackordet mellan vers och refräng (eller om det var tvärtom...) Starkt att kunna fånga en känsla så bra! :)

--- Slut citat ---
Roligt att du gillar, även om det bara är ett ackord!  :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion