Forum > Färdiga produktioner

Crumble Zone - Easy

<< < (4/6) > >>

Bone:
-
* Trummljudet (eller kompet kan inte bestämma mig) kan kännas lite enformigt, skulle kanske låta bra om du la på en loop eller ett spår med AD/EZ trummor under refrängerna eller bara ett "lugnare" trumkomp över det som är där nu och blanda mellan de två på refrängerna.
* Gitarrljudet skulle må bra av att kanske dubbas (låter som en gitarr i mitten nu) och panorerars ut mer på refrängen
+

* Riktigt radiovänlig låt. Snygg refräng melodi och skönt arrangemang på hela låten.
* Snyggt mellanspel
* Refrängen med bara sång, piano och synt efter mellanspelet är ruskigt snyggt
* Mycket bra sång.
* Riktigt bra text
Schysst och eget. Tycker inte du behöver ändra något. *edit* ehhh....ja....förutom det jag skrev på minussidan... :lol:

Dividend:
Intressant :) (Bra refräng!!)

Yllet:
Orkar inte skriva så mycket om låten i sig just nu, midsommarbakis. Men detta är nog det bästa jag hört från dig alla kategorier. Mycket bra sång för övrigt, avslappnat och bra uttal!
/Jon

Fidden:
Dags att ta tag i det!

Har börjat pilla lite med den slutliga versionen som ska vara med på KR-skivan. Än så länge har jag försökt variera lite i andra versen och lagt på lite svarskörer i refrängen på Emus inrådan, men inte lagt upp någon ny version än. Något mer som jag borde ändra, utifrån versionen som ligger i denna tråden?

Fidden:
Ok, såhär låter version 3:
[mp3=200,20,0,left]http://www.crumble-zone.com/mp3/Crumble_Zone_-_Easy-v3.mp3[/mp3]

Bättre, sämre, same shit?
(fler stämmor, nytt piano, lite lägre sång tror jag, lite ändrad andravers)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion