Forum > Demolåtar

Dividend - Skog i november (Pianostycke nr 3)

<< < (11/12) > >>

equality:
Inte dumt alls. inte så starka melodier som i dem jag lyssnade på häromdagen men kontemplativt och med feeling. Gillar den sättning du verkar ha fastnat för. Kvartetten (som inte sprängdes) kompletterar varandra perekt.

Dividend:
Tjena Eq.

Jo, det är ju två teman. Det första (som inleder och sen repeteras senare med "utbytt" instrumentering/stil) var mest ett test 2011 jag gjorde med den då nya pluggen, fast så kom jag på att det passade rätt bra med den mycket mer skandinaviska/enkla melodin som kommer därefter i ett par olika versioner. Så det hela är ett test som jag försökt få att funka.

Kul att det funkar! Och jag gillar också att jobba med denna "sättning". Blir nog fler!

Harmonica mike:
Hos mig låter det alldeles underbart.

Jag hittar inget att slå ned på utan hänfördes av denna musikaliska resa..En av de mysigaste mornar jag haft på länge - idag blir det en bra dag.

Tack Per för musiken.

Mike

Dividend:
Tack Mike, kul att kunna hänföra :D

Men den är inte klar den här, den är dock MYCKET nära completion :)

Marruschkka:
Det måste vara brännande nära en komplett version i mina öron.

Från 2:54 blir det riktigt spännande i novemberskogen, kan det vara alla djuren där som kilar runt och där en del av dem behöver hitta ett sovställe eller ide för vintern, även myrorna kilar runt i sin myrstack ^_^

En skön musik-resa :P

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion