Forum > Demolåtar
Dividend - Skog i november (Pianostycke nr 3)
Dividend:
Känns som det finns en hel del filande på den här som kan göras. Vissa återkommande teman som bör varieras och mer samspel före slutet mellan de olika instrumenten. Samt att vissa kommentarer tidigare i tråden har helt rätt i sin kritik, t ex Eq's om att divergera mer från grundackordet. Stora delar av stycket är en två ackordslåt :)
Brukar bara använda keyboarden för att ta ut stämmor och harmonier, skriver ner det oavsett om jag använder den eller inte men ja, jag börjar ta i ute med spelandet (tvåhändigt) nu :rolleyes: Får se om det gör musiken bättre eller sämre :lol:
Tack för lyssnande och hoppas du inte får några istappar i skallen denna vinter heller! :)
Dividend:
En ytterligare NY VERRE!
Är nog (i princip) klar med den här nu :)
Blev fint, tycker jag! Vad anser ni?
Denna hamnar på min "platta".. :)
Några tankar om vad som helst och kommentarer på saker som brister, är välkomna.
/Per
pxm:
Oj - spännande och vackert !!!
Kommer inte på något att anmärka på
-var helt inne i musiken liksom-
ingenting som störde eller lät fel eller något som saknas.
Tack för musiken, Dividend.
mvh
Harmonica mike:
Jag lyssnade en sväng till.
Hittar inget att slå ned på,det är således bara att köra.
Mike
Dividend:
--- Citat från: pxm skrivet 09.02.2012, 11:02:46 ---Oj - spännande och vackert !!!
Kommer inte på något att anmärka på
-var helt inne i musiken liksom-
ingenting som störde eller lät fel eller något som saknas.
Tack för musiken, Dividend.
--- Slut citat ---
Vad kul att du gillade! :)
Jag ska under dagen göra en sista koll, det är några smågrejer jag ska fila till (tror det behövs). Sen är den här klar
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.02.2012, 12:21:01 ---Jag lyssnade en sväng till.
Hittar inget att slå ned på,det är således bara att köra.
--- Slut citat ---
Kul att även du gillade den nyaste verren. :)
edit: Nu laddade jag upp final-verren i trådhuvudet! Tack till alla som lyssnat och gett goda råd under utvecklingen av stycket!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida