Forum > Färdiga produktioner
Perowitch - Game
MaxB:
Jag och tekniken...
PEROWITCH:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.11.2011, 13:09:11 ---Jag och tekniken...
--- Slut citat ---
det blir väl tydligt till Max då hihi
Clemens:
Ja..tycker det låter nittiotal, även om sounden, vilket jag personligen inte är så förtjust i. Är lite klyven... tycker det är synd att du inte sjunger lite "rakare" å utan effekter..refrängen är nice :) känns lite som om du inte bestämt dig för hur du skall arra utan drar å lite alla möjliga håll....
MaxB:
--- Citat från: Clemens skrivet 27.11.2011, 00:49:31 ---Ja..tycker det låter nittiotal, även om sounden, vilket jag personligen inte är så förtjust i. Är lite klyven... tycker det är synd att du inte sjunger lite "rakare" å utan effekter..refrängen är nice :) känns lite som om du inte bestämt dig för hur du skall arra utan drar å lite alla möjliga håll....
--- Slut citat ---
Tjeenare Clemens! Kluven menar du ;)
Jag ville ha texten nedskriven för att använda och Perowitch har då förklarat för mig att varken sång eller text är hans starka sida. Han trycker på record och sen hasplar han ur sig en massa ord (som troligen inte har någon vettigt koppling). Jag har (utan att veta vad han sjunger) levererat sångsvar på dessa haranger av ord, utan att veta vad jag ska säga - har lyssnat och svarat. Hans sång tillsammans med min repetition, kan bli en rolig grej.
Jag hoppas han hinner mixa till en ny version snart och lägga upp den verren i tråden.
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.11.2011, 01:02:51 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 27.11.2011, 00:49:31 ---Ja..tycker det låter nittiotal, även om sounden, vilket jag personligen inte är så förtjust i. Är lite klyven... tycker det är synd att du inte sjunger lite "rakare" å utan effekter..refrängen är nice :) känns lite som om du inte bestämt dig för hur du skall arra utan drar å lite alla möjliga håll....
--- Slut citat ---
Tjeenare Clemens!
Kluven menar du ;) Perowitch har förklarat för mig att varken sång eller text är hans starta sida. Trycker på record och sen hasplar ur sig en massa ord (som troligen inte har något vettigt sammanhang). Jag har levererat sångsvar på dessa haranger av ord utan att veta vad jag ska säga men tillsammans tror jag det kan bli en rolig grej med den här obestämda och en kompletterande repetition på det.
--- Slut citat ---
"Starka" menar du ;) he..he...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida