Forum > Färdiga produktioner

Perowitch - Game

<< < (3/8) > >>

MaxB:

--- Citat från: PEROWITCH skrivet 24.11.2011, 17:31:49 ---
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 24.11.2011, 01:31:09 ---Är den hyfsat bra? Behövs komplettering? Ska den skrotas?

--- Slut citat ---
okej max önskelistan stor men solot kanske du kan fixa har du något på lager eller e det bara trummor nu

--- Slut citat ---

Är det nån av mina idéer du tror på?
1) Tycker själv att det är en skitbra idé att börja med virvel som ökar i volym innan det som är nu börjar.
2) Hetsig sång hehe kanske inte så lätt att uppfylla, bara så där...
3) Gitarrsolo hmm kanske, då du ändå frågar!  ;) hur många bpm?
4) Take me down, take med down, take me down, take me down...  skitbra slut på dansgolvet!  :)

Eddi:
En av de bästa låtarna som du gjort Perre. Max idéer är inte så dumma speciellt det där med take me down jäkligt finurligt slut. Och vill MaxB lägga ett gurasolo vid 149 så tror jag att han har en bra grej på G - kör det.

PEROWITCH:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.11.2011, 18:29:08 ---
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 24.11.2011, 17:31:49 ---
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 24.11.2011, 01:31:09 ---Är den hyfsat bra? Behövs komplettering? Ska den skrotas?

--- Slut citat ---
okej max önskelistan stor men solot kanske du kan fixa har du något på lager eller e det bara trummor nu

--- Slut citat ---

Är det nån av mina idéer du tror på?
1) Tycker själv att det är en skitbra idé att börja med virvel som ökar i volym innan det som är nu börjar.
2) Hetsig sång hehe kanske inte så lätt att uppfylla, bara så där...
3) Gitarrsolo hmm kanske, då du ändå frågar!  ;) hur många bpm?
4) Take me down, take med down, take me down, take me down...  skitbra slut på dansgolvet!  :)

--- Slut citat ---
Jorå Max de va inte så jag menade med dina idéer de var bara det att jag testade trummvirvel i början och det blev för mycke på och sången e min sämsta sida den lägger jag inte så mycke krut på solot är öppet slutet testade jag men fick inte till det så tack för idéerna har gjort  lite i början å slutet pg av dina ideerer och även höjt trummfilsen där gurano tyckte de var lågt  men vist lite nya krafter så kanske man e på i gen

MaxB:
Jag hoppas axla gitarren då potatisen kokat klart. Alltid är det små praktiska hinder i vägen, för musiken. Men det är väl orsaken till att jag aldrig tröttnar på att göra musik. Jag får längta!

Wernborg:
Musik som andas nittiotal. Mr Vain och sånt. Och lite KLF i refrängen.

Hade gärna haft lite mer tryck i beatet. Hårdare bastrumma och ett svängigare hihatkomp.

Rätt skön låt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion