Forum > Färdiga produktioner
Clemens - Remix Katy Perry E.T.
equality:
--- Citat från: Clemens skrivet 28.11.2011, 21:54:00 ---
--- Citat från: equality skrivet 23.11.2011, 22:08:29 ---Supersnyggt hantverk. Läckert med det lugnare partiet. Gillar tydligheten i dina produktioner.
--- Slut citat ---
Tjena EQ!
Kul att du gillar och kanske mer lyssnar på produktionen än låten :D /C
--- Slut citat ---
Svårt att separera men gör nog det när låtskaparen är någon annan än den som lagt upp låten
här på KR.
hogge:
Jag tyckte det här va skitbra jag.. Verkligen... Hon har ju en strålande röst och trots att det var en hel del Ace Of Base över soundet så fick Du till det riktigt gött...
Ett strålande hantverk således!!
Clemens:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 28.11.2011, 22:24:28 ---Cheiron tidigt 90-tal (prodden) blandat med ett nutida sound (sången) Gillar basgången i refrängerna, den får mig osökt att tänka på den i "No Coke" med Dr.Alban :) som är en av världens coolaste basgångar :D
Fin Denniz Pop hyllning. Me like!
--- Slut citat ---
Kul att det gillas! :)
Clemens:
--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 29.11.2011, 00:57:20 ---Riktigt bra. Bra mix tydligt finns inte så mkt att säga mer en skitbra haha
--- Slut citat ---
Va bra! :)
Clemens:
--- Citat från: hogge skrivet 02.12.2011, 10:32:01 ---Jag tyckte det här va skitbra jag.. Verkligen... Hon har ju en strålande röst och trots att det var en hel del Ace Of Base över soundet så fick Du till det riktigt gött...
Ett strålande hantverk således!!
--- Slut citat ---
Kul att en "rocker" gillar! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida