Forum > Färdiga produktioner

Höök/Lövgren-Här och nu

<< < (2/4) > >>

hawk:
tack för feedback

Mahan.
kul att du gillade låten,och om det blir platta, vet inte men vi skickar ut
allt vi gör så man får väl se om någon nappar.

emulator
skall tänka på det här med dynamiken ,vad det gäller trummorna så är det två
olika set, vers något set i hypersonic och ref ez drummer

lindeberg och popwerk no comments här. Er pratar jag ju med ändå

Toby:
Jättesnygg produktion men, i mitt tycke, en ganska hemsk låt. Men som sagt det låter bra. Det enda är väl att sången inte riktigt passar i den här kostymen. Skulle behövas en sångare med större klang och större röst. Texten är väl som en text ska vara i den här genren.
Lycka till!
Mvh
Toby

DåligtGehör:
Som redan sagts ett gott hantverk även om vissa ljud kunde vara bättre osv. Väldigt långt ifrån min smak men man har ju hört låtar i denna stil ett antal gånger ändå.

Skulle önska att ni var lite mer personliga. Versen är bättre på den fronten - särskilt första frasen är rätt läcker. Lite lågmäld och bubblande vers. Däremot refräng och stick känns för typiska. Tycker jag hört det många gånger förut. Men iofs inte sämre än andra.

hawk:
tackar toby och dåligtgehör
vi suger åt oss av kritiken ni ger oss, som sagt all kritik är bra kritik
tack för att ni tog er tid att lyssna

MVH Conny

DjViss:
Låten i sig har jag lite svårt att relatera till...men varför ska man inte skriva för det :)
Låter lite som gamle Jan Johansen har hittat hem till skara-bert? :) Smööööör :P

Klockren produktion men kanske saknar lite djup/bas i rösten. Snaretrumman e lite miditråkig oxå men ta inte mina ord för hårt, kan vara jag som e skadad :)

Bra hantverk är det verkligen! Låter som sin genre ska låta...skicka demo till Bert :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion