Forum > Demolåtar

Ola - ont i foten

<< < (3/5) > >>

Ola:
Tack MikaelEdebro jo det e gött med räkor o som basföda  :D
ja nä man vill ju inte göra sånt man hört tidigare utan försöker alltid skruva till det

nä ont i foten e inte kul :( spelar hellre utan det onda

jag försöker och skapa goda vibbar till min fot så nu får du sluta hoppas  :D

Mvh Ola

bjurte:
Härligt gitarrspel!! Och härligt knasiga harmisar,det här var nog det mest spännande jag hört här från dig.. :)
Håller med MAxB ang trummorna,alldeles för luddiga..Men Guran är MUMS.

MaxB:

--- Citat från: Ola skrivet 20.11.2011, 23:58:32 ---Tack synt. jo nog e gitarr terapi  bra till det mesta tror jag o även till en ond fot.  för man vill ju vara på god fot.
Tack Eddi. det tycker jag inte du ska. vi behöver alla lite terapi :D måste kolla in ditt hårdrocksexperiment
ny mix + lite extra när jag ändå höll på med trummorna så hoppa gitarren fram
blev trummorna bättre maxB ?

--- Slut citat ---

Bjurte har redan gett sin dom. Sitter en ny mix i första inlägget nu? Jag har fel lyssningsplats nu, så jag får återkomma. Ändra gärna trådens titel så att man ser att den blir Ola - ont i foten

Då är det lättare att se att det är den här som är din låt. Närmare varannan namnger sina låtar så och jag tycker det underlättar då man ska hitta tillbaka.

91:an:
Läckert gjort! Rytmspelet speciellt. Vad har du använt till rytmljud innan vanliga trummor faller in i början?

Ola:
Tack bjurte vilken trumma känns mest luddig är det en reverb eller en eq fråga eller grund sound ?

MaxB. fixat

Tack 91an det är vanlig seq + arp

Mvh Ola

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion