Forum > Demolåtar
Extravaganzza ny version
MaxB:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 23.11.2011, 23:20:48 ---Tack skoj att du gillar den. Jag ska försöka göra lite mer framöver när jag får lite bättre tid. Ha det bra
--- Slut citat ---
Så nu har ickepolskan titulerat om sig till Extravaganzza! Tuffar obemärkt på som förr med fina ljud och goda instrumentinsatser, ingen sticker ut för långt. Saknas nu en sång måhända?
Burnin Sven:
Så fort tid och inspiration infinner sig :D
91:an:
Låter mycket bra och säkert gjort. Här behövs ingen sång, det här är just typisk illustrationsmusik till film/bildspel, industrifilm, presentationer mm. Suggestivt.
Burnin Sven:
Tack så mycket. Själv kan jag uppleva att den är lite för splittrad för att funka som tex ett film track men det beror nog i och för sig på sammanhanget. Ska nog försöka med nån form av sång ändå och då stökar jag nog om lite i den för att få det att funka. Men skulle någon vilja använda den som soundtrack så går det jättebra det är bara att köra på. Skulle det mot förmodan bli en jätte hit så skulle det vara skoj att få vara med och dela lite på kakan men min musik är gratis som regel.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida