Forum > Färdiga produktioner

dede - Shrine of Distortion

<< < (4/8) > >>

slaptap:

--- Citat från: Tokai skrivet 02.03.2007, 23:04:18 ---Dom var inte kloka. Fråga mig, det var jag som spelade in Att som (som dom hette, inte Att som nu) Dom var galna men begåvade, visste vad dom ville. Kunde ha blivit nåt, men lite för udda, för lite kommersiella (eller hur, dede? Ni skulle ha haft en  tung producent när ni gjorde era låtar, jag var bara en simpel inspelningstekniker)

--- Slut citat ---
Jag har haft nöjet att se Att Som live vid ett tillfälle...för typ en hel evighet sen B)

Tokai:

Jag har haft nöjet att se Att Som live vid ett tillfälle...för typ en hel evighet sen B)
[/quote]

Det har inte jag, tyvärr. Såg dom bara i vår inspelningsstudio i Malmö, i början på 80-talet

dede:

--- Citat från: slaptap skrivet 02.03.2007, 23:30:22 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 02.03.2007, 23:04:18 ---Dom var inte kloka. Fråga mig, det var jag som spelade in Att som (som dom hette, inte Att som nu) Dom var galna men begåvade, visste vad dom ville. Kunde ha blivit nåt, men lite för udda, för lite kommersiella (eller hur, dede? Ni skulle ha haft en  tung producent när ni gjorde era låtar, jag var bara en simpel inspelningstekniker)

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Varför gick du inte fram och hälsade! :lol:

slaptap:

--- Citat från: dede skrivet 03.03.2007, 01:29:42 ---
--- Citat från: slaptap skrivet 02.03.2007, 23:30:22 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Varför gick du inte fram och hälsade! :lol:

--- Slut citat ---
För att jag var livrädd... :ph34r:
Det var den första new wave-consert jag var på, och jag var omgiven av folk med säkerhetsnålar i kinderna, nitarmband och pastella hårfärger.... :blink:
Ett tid senare låg jag dock inne med en blåmetallic mohawkfrilla och körde distbas i ett HC-band... :lol:

Tokai:
bump!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion