Forum > Färdiga produktioner

MacTS-Hallelujah

<< < (3/3)

Eddi:
Jag fattade inte riktigt men om det är du som sjunger Marcus så är det det absolut bästa jag har hört från dig någonsin. Låten är ju sönderfabricerad av alla covers och jag har hört ett ton av dom men den här sticker verkligen ut som en riktigt bra cover- mycket beroende av sången naturligtvis men även det övriga är riktigt bra lite för lite stråk på slutet kan jag tycka men det är ju en smaksak.
Bra

MacTS:
Eddi: Tack! Jo på Hallelujah-låten i denna tråd är det jag som sjunger (och spelar resten av grejjerna).......i länken som går till mitt hårdrocksband är det en annan sångare.

Testade faktiskt med mer stråk i slutet, men jag fick inte till det riktigt...så det fick bli lite distade gitarrer istället

Harmonica mike:
Tjoho Macke.

"även du min Brutus"...Jag var på denna för nåt år sedan och gjorde ett backtrack till en bröllopsspelning jag hade solo,fixade det galant :)
Din verre,attans snyggt - finns inget att klaga på,sången guld.

Och en bra låt är en bra låt,så är det bara.Man kan ju ha missat orig/kopior om man bott där det saknas el/data/radio typ stenåldern,men det är en annan disskussion  :)

Rock on mate

Mike

Marruschkka:
Det här var banne mej den bästa covern jag hört på denna låt :P

Du sjunger som en gud och det är en riktig tryckare, av det positiva slaget!

Kul lyssning :D

/Marre

MacTS:
H-Mike: Jag kan tänka mig att din röst passade kanonbra till denna låt på bröllopet!

Marruschka: Jättetack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion