Forum > Demolåtar
JT - Song from around the corner - ny version 111115
spacetrucker:
Har du kört symbalerna baklänges? Dom är rätt kul men dom höll på lite för länge tyckte jag... kanske med lite lägre völym?
I övrigt är detta sånt jag gillar :D
Inte din bästa låt men inte dålig
Space
Jay Thomas:
--- Citat från: MaxB skrivet 15.11.2011, 12:30:53 ---Attan vad du är produktiv nurå!
Crashcymbal som kommer in vid 1,30 är trasig i ljudet. Lyssna så hör du att något tokigt hänt!
--- Slut citat ---
Typ... Tack MaxB! :) Cymbalen är strax ett minne blott... ;)
--- Citat från: Tokai skrivet 15.11.2011, 16:17:01 ---Har lyssnat, men har inte så mycket att säga, förutom att det är ett lugnt, skönt stycke musik. Kanske upp med elguran lite. Sen är cymbalerna väldigt hårt komprimerade - men antar att det var meningen.
--- Slut citat ---
Tack Tokai! :) Gällande cymbalen, se ovan. :)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 15.11.2011, 18:09:31 ---Har du kört symbalerna baklänges? Dom är rätt kul men dom höll på lite för länge tyckte jag... kanske med lite lägre völym?
I övrigt är detta sånt jag gillar :D
Inte din bästa låt men inte dålig
Space
--- Slut citat ---
Tack Space! :)
Möjligt att Eric Pershing har gjort det då det är från Stylus RMX, rakt av. Dock ersatt av annat beat nu. :)
egghuvud:
min arbetsgivare tillåter inte soundcloud så jag kan tyvärr inte lyssna :(
Jay Thomas:
Tråkigt! :( Lyckligtvis har vi fortfarande tillgång till det. :)
Undrar lite försynt om de ny trummorna fungerade bättre?
Jocke:
Det är väl inget fel på kaffe? :rolleyes: Här skulle det inte bli mycket musik utan det...^^ Undrade just vart det var och det dör upp vid 1:30 - skön stämning! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida