Strålande! Merseyside beatet fångat perfekt. Beatles var ju inte ensamma om det. Kul och bra.
Sitter i Granada, Andalusien med döttrarna och lyssnar på detta. Snart dags för en tapasrestaurang kanske.
Ja, var det inte Liverpoolsound det kallades? Granada - Tänk, där var jag och min hustru på smekmånad 1969, jisses vad tiden går!
Wounderbaum glädjen från 1962 lyser igenom stort. Tycker att du har fått till ljudbilden riktigt bra (jo jag har hört den tidigare) och det här är något som jag tror beatlarna skulle ha vara stolta över att få framföra från en rökig tysk scen. Trumbreaket vid 60 är heeeelt suveränt.
Javisst hörde du en tidigare version av denna, då i långsammare tempo och ej färdiga stämmor och gitarrfills. Skulle gärna ha hört Beatlarna framföra den på Cavern!

Helskönt spår, både till melodi och sång! Inte helt tokig i mixen, för lite separation och grötigt för min smak. Men det låter ju ganska autentiskt till gammal pop faktiskt. Sången är förträfflig på alla vis!
Är lite kluven till mixen, tidsenligt borde det ju vara i mono, men nu la jag bägge gitarrer vänster/höger och leadsång, trummor och bas i mitten. För säkerhets skull spelar jag på riktig elbas. Två körstämmor ligger lite till vänster och höger.
Fy fabian bom vad mysigt! Du har fångat en tidsepok och ljudbilden superskönt! Och det är inte bara din röst, utan även spelet på instrumenten som är suveränt!
Tackar för det, jag älskar ju tidsepoken och Beatles i synnerhet!
Suveränt! Tycker du fångar soundet från 64-65 perfekt!
Dessutom kanonbra sång och snyggt komp! Även tidstrogen mix tycker jag.
Synd att du inte hade denna klar till senaste festivalen, så hade jag sluppit arrangera! 
/Asti
Ha ha, nej du, det hade du visst fått - och dessutom hade en sån här låt aldrig kunnat bli påtänkt till Sgt Pepper!
Rackarns bra beat(les) in denna!
Satt och gungade på jobbet till denna och det är ett bra betyg! 
Tackar, visst svänger det om denna typ av musik!
Tycker det låter lite för polerat om det ska efterlikna sextiotal. Väarrangerat och tidstypiskt annars. Och jättetråkigt, men det är ju inte ditt fel att jag inte gillar det. 
Egentligen ska man ju inte programera trummor för 60-talsmusik och dessutom ska man helst spela in allt i en tagning. Men jag kan inte spela riktiga trummor så det fick bli så här. Jag tycker det var skitkul i alla fall.

Superskönt! Men mitt omdöme kanske är färgat av att jag träffat dig och att jag därmed träffat denna supersköna lirare i verkligheten!
Oj, oj då, känner att man får kliva av hästarna så man får fast mark under fötterna

Mycket trevligt råkas vid Gula Villan, synd jag jag inte kunde komma tillbaks på kvällen.