Forum > Färdiga produktioner

Miss Elaine

<< < (4/5) > >>

hogge:
Faan va lattjo... :wub:
Helt otroligt vilken 60-talsfeeling Du fått till.. Det här låter på intet sätt nygjort... Grymt!!!!
Bra låt som är perfekt hanterad. Imponerad!

karl:
Nice feel du har :) / karl

91:an:

--- Citat från: hogge skrivet 15.11.2011, 21:56:30 ---Faan va lattjo... :wub:
Helt otroligt vilken 60-talsfeeling Du fått till.. Det här låter på intet sätt nygjort... Grymt!!!!

--- Slut citat ---
Tack, Karl och hogge!
Låten gjorde jag ursprungliga skissen till på 60-talet och letade fram den nu. Skrev till nya verstexter, ursprungligen fanns bara den första versen, samt la till sticket. Det var en nostalgikick! :D

Eddi:

--- Citat från: 91:an skrivet 17.11.2011, 20:17:55 ---
--- Citat från: hogge skrivet 15.11.2011, 21:56:30 ---Faan va lattjo... :wub:

--- Slut citat ---
Tack, Karl och hogge!
Låten gjorde jag ursprungliga skissen till på 60-talet och letade fram den nu. Skrev till nya verstexter, ursprungligen fanns bara den första versen, samt la till sticket. Det var en nostalgikick! :D

--- Slut citat ---
Skissen blev gjord på 60-talet! Inte ens jag har så gamla skisser tror jag hm... jo 69 kanske. När är du född? Frågade han utan att skämmas....

91:an:

--- Citat från: Eddi skrivet 17.11.2011, 21:30:30 ---
Skissen blev gjord på 60-talet! Inte ens jag har så gamla skisser tror jag hm... jo 69 kanske. När är du född? Frågade han utan att skämmas....

--- Slut citat ---
69 gifte jag mej, föddes 48 så jag var 15 då jag hörde Beatles första gången! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion