Forum > Demolåtar

VIIDES HUONE (Space+Raija) / ERI MIES

<< < (3/3)

egghuvud:
Snyggt rent och väldigt charmigt.
Visst kan hon sjunga rock. Enda detaljen är möjligen att sångljudet är lite hårt och saknar dynamik. Det låter väldigt pressat i mellanregister.  :)

equality:
Svänger bra denna catchiga låt. Raia har en klar och tonsäker röst. Lyssnar via minidator och mp3-lurar varför jag inte kan säga mer om mixen är att jag tycker nivåerna är helt ok på de olika delarna. Hälsningar från Granada.

Dividend:
:D

Jo, man blir på gott humör. Det är ju inte så nyskapande, tycker mig ha "hört" det hela tidigare (sven ingvars? eller nåt annat 50-tal), men skön röst och intonation har hon (Raija).

Man vill inte ens veta vad texten handlar om :D Teologiska betraktelser kring kärnfysikaliska fenomen?

MaxB:

--- Citat från: Dividend skrivet 14.11.2011, 12:16:25 ---Jo, man blir på gott humör. Det är ju inte så nyskapande, tycker mig ha "hört" det hela tidigare (sven ingvars? eller nåt annat 50-tal), men skön röst och intonation har hon (Raija).
Man vill inte ens veta vad texten handlar om :D Teologiska betraktelser kring kärnfysikaliska fenomen?

--- Slut citat ---

Med största säkerhet!

spacetrucker:
Jo, just så är det... Fast då jag matade in första raden av refrängen i Google-translatorn påstår den att  "Han är kungen av lastpallar då rusar över golvet" :unsure:

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion