Forum > Demolåtar
Hogge - "Ljug för mig" (Ny version!)
bjurte:
Tycker Freddys mix låter skitbra,Meen!!! Som andra varit inne på,Refrängen tappade 'ILSKAN' och trycket...
Där MÅSTE det vara mer agressiva och vassa GUROR...Och om han inte går med påt så kommer jag och hjälper till
och håller fast han medans dom där Biffarna du pratade om lajjar lite.... :rolleyes:
hogge:
--- Citat från: bjurte skrivet 09.02.2012, 10:45:37 ---Tycker Freddys mix låter skitbra,Meen!!! Som andra varit inne på,Refrängen tappade 'ILSKAN' och trycket...
Där MÅSTE det vara mer agressiva och vassa GUROR...Och om han inte går med påt så kommer jag och hjälper till
och håller fast han medans dom där Biffarna du pratade om lajjar lite.... :rolleyes:
--- Slut citat ---
Hehe.. Jag tycker också Freddy mix är skitbra.. Men jag tycker, liksom Du, att refrängen måste fetas till med lite mer gitarr....
Tack Bjurte!!
Jocke:
Den nya mixen låter nog "bättre" (vad det nu är) men jag gillar dynamiken och närheten i den förra även om jag gillar att "tutandet" tonats ner och det kommit till fina gitarrer! :)
Wernborg:
Det här blev ju kalas! Enda jag har att anmärka på är plockgitarren som är lite otajt i de lugnare delarna. Vet inte om den var det tidigare, bara lyssnat på den senaste versionen.
Gött!!
martinm:
Jag råkade nog lägga min förra kommentar medan du la in / editerade inlägget med låtarna så den kommentaren blev bara på orginalversionen. Freddys version har det jag eftersökte. Tydligare sång och avsaknad av synthblås. Bra.
Ingen fara med kommentarerna Hogge. Jag tycker att den du tog bort var rätt rolig.
:P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida