Forum > Färdiga produktioner
Nille - Old Mexico (Uppdaterad med trummor)
hagis:
Snyggt och proffsigt som vanligt! Bidrar gärna med trummor så slipper du svarva själv :)
/Anders
Nille:
--- Citat från: hagis skrivet 09.11.2011, 13:13:43 ---Snyggt och proffsigt som vanligt! Bidrar gärna med trummor så slipper du svarva själv :)
/Anders
--- Slut citat ---
Tack. JAA gärna Anders, har bankat skiten ur mitt midikeyboard nu för att hitta ett komp som passar.
nu har jag blivigt bättre på att mixa också så denhär gången kommer jag nog få till det=)
exporterar en ny så du kan slänga in den i ditt program och slå till med stockarna när det passar.
Mailar dig om en stund, ska bara fixa kaffe
Tokai:
När man kommer in lite sent har nästan alla sagt det man själv vill säga och tycka. Därför är det en fördel att kommentera bland de första. Då kan man också jämföra med vad andra tycker.
Måste först säga att din röst låter skitbra. Introt lite Elton John, och visst en del Springsteen är det. Bra pianospel. Snyggt arrat.
Känns nästan lite frustrerande efter ett tag när inte "riktiga" trummor kommer in.
Mycket bra!
Men Pianosymfoni?
Nille:
--- Citat från: Tokai skrivet 09.11.2011, 18:07:08 ---När man kommer in lite sent har nästan alla sagt det man själv vill säga och tycka. Därför är det en fördel att kommentera bland de första. Då kan man också jämföra med vad andra tycker.
Måste först säga att din röst låter skitbra. Introt lite Elton John, och visst en del Springsteen är det. Bra pianospel. Snyggt arrat.
Känns nästan lite frustrerande efter ett tag när inte "riktiga" trummor kommer in.
Mycket bra!
Men Pianosymfoni?
--- Slut citat ---
Tackar!
Jo det kommer ett par riktiga trummor snart som ska daska till i slutet.
Njo pianosymfoni, där va ja nog ute och cyklade lite.
hogge:
Jaha, så här kom det en till....
Du kan läsa mitt inlägg i förra tråden och köra en COPY/PASTE.. :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida