Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Tisteln (pianostycke nr 2)

<< < (14/15) > >>

Marruschkka:
Helt ljuvlig sprittande melodi i det här stycket :P

Man blir varm i själen ju :rolleyes:

/Marre

Dividend:
Tack för di överväldigande lovorden! :)

--- Citat från: Jocke skrivet 16.02.2012, 12:25:27 ---Bedövande vackert! Kan inte låta bli att bli glad av att lyssna på den!  :)

--- Slut citat ---

:D

--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.02.2012, 14:44:31 ---Helt ljuvlig sprittande melodi i det här stycket :P

Man blir varm i själen ju :rolleyes:

--- Slut citat ---

--- Citat från: perrra skrivet 16.02.2012, 12:56:10 ---Håller med många talare!

Skitbra jobbat!!!! :)
Vackert !

--- Slut citat ---

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 16.02.2012, 13:57:47 ---Denna låt är så otroligt bra så jag skulle så gärna vilja höra den liveinspelad med en konsertpianist och dito stråkkvartett! Hör även ett ordlöst operasoprantema som skulle kunna glittra till, lite då och då. Finns i mitt tycke ett folkloristiskt tema som är alldeles underbart som borde förvaltas av en duktig sångare, sångerska och min värld gärna en operaskolad sådan. Men visst är det färdig i sig! :)

--- Slut citat ---

Huvudtemat är väldigt svårsjunget, så som du säger skulle nog bara en klassiskt skolad sångare klara den :) Stråkkvartett? Det är bara en stråke i den här, en cello :)

Kul att du gillar den du med! :D

bjurte:
Med liite friskare öron,otrooligt vackert...

Dividend:

--- Citat från: bjurte skrivet 17.02.2012, 15:41:10 ---Med liite friskare öron,otrooligt vackert...

--- Slut citat ---

T o m ootrooligt vackert? Kul :D Funderar på om man skulle höja pianot en aning relativt cellon ändå? :) Det är så jäkla enkelt att mixa när det bara är två-tre spår i mixen :D Men nån gång får man väl känna sig nöjd :)

1up:
Intelligent komponerat! :) Vackert och stilfullt. Fortsätt, allra högsta toppen är nära. Kanske mer pauser? Lite lätt jagat nu utan andhämtning fast effektfullt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion