Forum > Demolåtar

Henrik _ knocking on heavens door

<< < (13/16) > >>

bow35:

--- Citera ---Snarare samarbete!
--- Slut citat ---
Jag gillar sammarbeten. Menar du att du ska trolle med filen? Lägga på din egen gura ovanpå?

MaxB:

--- Citat från: bow35 skrivet 01.01.2012, 06:53:44 ---
--- Citera ---Snarare samarbete!
--- Slut citat ---
Jag gillar sammarbeten. Menar du att du ska trolle med filen? Lägga på din egen gura ovanpå?

--- Slut citat ---

Skicka PM till Mahan och fråga vad han menar eller berätta vad som skulle vara skoj att få hjälp med.
Mahan hanterar det mesta, trummor, bas, sång, gitarrr - bara fantasin sätter gränser - och i fantasin finns inga gränser. Det är 2012 nu!   ;)

Dividend:
Låter bra om gitarren nu! Egentligen bara vissa otajtheter, speciellt i början, som stör intrycket.

:)

bow35:
Jag kvoterar dividend:
--- Citera ---Eftersom jag vet hur det brukar låta, tycker jag nästan det där rastafari-stuket borde förstärkas i vissa passager
Man är ju liksom van vid det.

--- Slut citat ---

--- Citera ---Men har ändå en föreställning om att rastafari-prylarna på nåt sätt ändå hör hemma i din musik. Det vore genuint och på nåt sätt tänker jag mig att du skulle kunna sammanfoga den här föreliggande tolkningen med nåt som är "du", på ett sätt som funkar. Hur det skulle låta vet jag inte, det vet bara du...

--- Slut citat ---

Med dessa tankar i betänkande postar jag sensate versionen där jag spelarr gitarr riktigt dåligt men där sången blivit en hybrid mellan "Lonnie-bop" och min egna RasTa Farai-stil. (Har tagit bort Lonnies trummor, det blev bara irriterande att höra hur otajt det hela blev)

[mp3=200,20,0,center]http://henriklarssonbauman.com/musik/beknocking.mp3[/mp3]

Harmonica mike:
Jag brukar smyga in och lyssna på dina grejer Henrik,men denna gången blev jag blåst - spelaren funkar inte..

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion