Forum > Demolåtar
Red House
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Ola skrivet 05.11.2011, 18:17:14 ---riktigt skönt gitarr sound. skulle vilja höra lite med wah wah på gitarren skulle bli magiskt
blues on
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Jag spelar ju en hel del med wahwahn.... Har haft samma Vox wahwah i över 30 år.
Asti:
Skön live-känsla och fint gitarr-sound!
Ni får till ett fint "tryck" i slutet också tycker jag!
Härligt!
/Asti
Ola:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 05.11.2011, 23:28:32 ---
--- Citat från: Ola skrivet 05.11.2011, 18:17:14 ---riktigt skönt gitarr sound. skulle vilja höra lite med wah wah på gitarren skulle bli magiskt
blues on
Mvh Ola
--- Slut citat ---
Jag spelar ju en hel del med wahwahn.... Har haft samma Vox wahwah i över 30 år.
--- Slut citat ---
:D skit bakom knapparna d= r mer inte med :D wahwah is tha shitt
Håkan Nilsson:
Jag bytte rören för typ två år sen, då lät stärkaren fruktansvärt mycket bättre än innan, då hade jag haft samma rör i många år. Nu har jag fått förr mig att det börjar bli sämre igen, fast bara i första stadiet. Nån som kan höra samma sak?
Jag fick spetsa toppen på gitarren i mixen nu, det brukar vara tvärtom, eller att jag kör rak eq. Men det är ju iofs förstra gången jag spelar in i den kåken, men när man närmickar, ska akustiken ha så stor roll då på en gitarrstärkare som brölar på 2 cm från micken?
Dividend:
Låter bra om gitarren. Har inte så mycket vettig kritik att komma med, men tycker ni kommunicerar stämning rätt bra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida