Kontrollrummet

Forumfestival #2 - Röstningstråden

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad oBBa

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 111
    • Visa profil
Jag har faktiskt nekat 2 polare som ville in och rösta på min låt (eller vad man ska kalla det). Jag vill ha 5p för att man gillar låten inte för att man känner varandra eller är släkt.

Nu är ju inte denna tävling på liv eller död så vill man be hela tjocka släkten att gå in och regga sig och rösta så go for it.



Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Jag har faktiskt nekat 2 polare som ville in och rösta på min låt (eller vad man ska kalla det). Jag vill ha 5p för att man gillar låten inte för att man känner varandra eller är släkt.

Nu är ju inte denna tävling på liv eller död så vill man be hela tjocka släkten att gå in och regga sig och rösta så go for it.



Samma här, även min kompis som är medlem uppmana jag att rösta på de andra bidragen för att inte vara partisk.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Jag har faktiskt nekat 2 polare som ville in och rösta på min låt (eller vad man ska kalla det). Jag vill ha 5p för att man gillar låten inte för att man känner varandra eller är släkt.

Nu är ju inte denna tävling på liv eller död så vill man be hela tjocka släkten att gå in och regga sig och rösta så go for it.



Samma här, även min kompis som är medlem uppmana jag att rösta på de andra bidragen för att inte vara partisk.


Men om han gillar låten? Om han tycker den e bäst? OCh kan han inte rösta för att han känner dig? hmmm...
Låter lite odemokratiskt

Go vänner, låten rösterna eka,
och inga problem med släkten här, den ger nog inga points :D
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Jag har faktiskt nekat 2 polare som ville in och rösta på min låt (eller vad man ska kalla det). Jag vill ha 5p för att man gillar låten inte för att man känner varandra eller är släkt.

Nu är ju inte denna tävling på liv eller död så vill man be hela tjocka släkten att gå in och regga sig och rösta så go for it.



Samma här, även min kompis som är medlem uppmana jag att rösta på de andra bidragen för att inte vara partisk.


Men om han gillar låten? Om han tycker den e bäst?

Det gör han inte   :(


Utloggad bajenuffe

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 21
  • Legalizers Sound System
    • Visa profil
Med ett fast armlås och en revbenspolka så skall vi nog kunna få pojkvaskern att "rösta rätt" hehe!!! :ph34r:


Utloggad bajenuffe

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 21
  • Legalizers Sound System
    • Visa profil
Herregud.. Hoppas nu att ni ser ironin i dessa uttalanden. Min grabb skulle ALDRIG ta sig tiden att registrera sig här för att "parti-rösta"... Han är alldeles för upptagen med World of Warcraft.


DåligtGehör

  • Gäst
Herregud.. Hoppas nu att ni ser ironin i dessa uttalanden. Min grabb skulle ALDRIG ta sig tiden att registrera sig här för att "parti-rösta"... Han är alldeles för upptagen med World of Warcraft.

Har du ingen pli på honom?


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Eftersom det fortfarande är en lek (inga feta priser) och vinsten är det tveksamma nöjet att hålla i en ny tävling, så tycker jag nog också att det verkar rimligt att låta alla rösta. Blir det sedan orimligt många nyreggade medlemmar som röstar på samma låt från samma Ip adress så kan vi vl diskutera det då.

Kommer det nya medlemmar så välkommna bara, kul att ni är här   :)


Utloggad Linkowich

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 458
    • Visa profil

Och vad skulle det spela för roll att detta är mitt första inlägg?
Är jag mindre "betrodd" då eller?  :)

Reggade mig nog ungefär samtidigt som när festival#2 drog igång och har följt den sen dess.
Men jag har inga problem med att ni inte räknar mina poäng om ni tycker detta är "olämpligt".


Hej Ragdoll! (Och välkommen!!)  :)

O nej det var absolut inget riktat mot dig! Helt enkelt en fråga till festivalgeneralerna eftersom det har varit så förut nån gång (om det var här eller på studioforum minns jag inte) att endast medlemmar som varit med sen innan festivalstarten fick räknas.

För min del får din röst jättegärna räknas!



Utloggad pirateKING

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 202
  • Rockstar in Japan
    • Visa profil
    • Pingvinfilm
5p - låt #5
Supercatchig låt. Precis sån musik som jag gillar. Minus för den hemska hihatten. Men en överlägsen seger om man går efter kriterierna för "Sommardänga". Ruskigt bra jobbat! Jag kommer att Pma dig när jag vet vem du är! :D

3p - låt #3
Sånt jäkla skönt gung. Melodierna kanske inte är jätteroliga. Men gunget är så jäkla skönt!

2p - låt #2
Bästa låttexten. Skön låt som tusan. Inget mer att tillägga än att den inte är lika bra sommardänga som dom innan.

1p - låt #6
För fin låt och bra sång. Tänkte först att det var Marie Fredriksson :)
http://pingvinfilm.se


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Poänglåtar:
5p - #5: Riktigt bra. Perfekt försommartema - graduation.. om jag inte har för mycket vax i öronen såklart. Skruva till auto-tunern bara, snälla!
3p - #1: Känns äkta och somrig!
2p - #10: Jag får melodier i huvudet som jag vill lägga på!
1p - #8: Ja, jag vill surfa!

Korta kommentarer (i nummerordning, ej rangordning)
#2: Bästa 5/4 takten, men hemsk auto-tune.
#3: Ett riktigt lyckopiller!
#4: Kul att Stefan Sundström hittat hit =)
#6: I can't liiiiiive with or without you
#7: Härligt irländskt gung
#9: Ibland kan trumkomp sänka en låt, den här blir bättre om man tänker bort trummorna helt


(edit: ehm, hoppas ingen märkte att jag snabbt ändrade plats på två av poängplatserna som hamnat fel...)
« Senast ändrad: 13.06.2007, 18:36:05 by Fidden »
blargh


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Men vad tusan...är det någon som kan räkna takterna i början av nr 4.
Jag får det inte till femtakt, utan 6/4 tror jag det heter. Men är det bara jag som är dum? Hur ska man räkna.


Utloggad Linkowich

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 458
    • Visa profil
Men vad tusan...är det någon som kan räkna takterna i början av nr 4.
Jag får det inte till femtakt, utan 6/4 tror jag det heter. Men är det bara jag som är dum? Hur ska man räkna.

Nä femtakten kommer väl nånstans vid 2:55-strecket i #4


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Men vad tusan...är det någon som kan räkna takterna i början av nr 4.
Jag får det inte till femtakt, utan 6/4 tror jag det heter. Men är det bara jag som är dum? Hur ska man räkna.

Nä femtakten kommer väl nånstans vid 2:55-strecket i #4
Jippie..nu försvann huvudvärken...


Utloggad cat

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 7
    • Visa profil
Jättesnygg sommarmusik ni har kokat ihop!

Snublade för fösta gången in på sidorna, o måste bara rösta när det en gång finns en möjlighet!

So, the points from Finland are:

5p. = låt nummer 2. Kommer att spela i mitt huvud hela sommaren.Absolut bästa sommar"biisin" med den bästa sommar"fiilisen"!
3p. = låt nummer 5. Fast inte kanske en ren sommarlåt, så var den det bästa musikstycket i tävlingen..
2p. = låt nummer 10. Låter bätre i riktiga högtalare, än spelad från laptoppen!!
1p. = låt nummer 7. Har alltid haft en "softspot" för irländsk musik...

Har altså röstat rent känslomässigt och inte tagit i beaktande regler o greijer!

PS. Ursäkta min svenska, är lite rostig nuförtiden. Practise makes perfect.  :rolleyes:


Utloggad Åsa

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 592
    • Visa profil
    • www.asawetter.se
 :o Oj oj, nu ska nykomlingen ta ton och avlägga röster!

5 p. Låt nr 5 Motivering: ODISKUTABELT BÄST Jag har en ny favoritlåt! Den platsar på topplistor världen över!!

3 p. Låt nr 1 Motivering: Den har nånting som jag fastnar för, sången är lite sådär ibland men på ett charmigt och skönt sätt. Refrängen gör mig riktigt glad!

2 p Låt nr 10 Motivering: Popsnöret i mig växer aldrig bort, jättebra låt!

1 p. Låt nr 7 Motivering: Bra låt, skön stil, lite irländskt och det tilltalar ju alltid.

-såja! Jag har lyssnat mycket på låtarna och vissa växer med tiden, jag tror det är bra att lyssna in sig en hel del innan man bestämmer sig. Men å andra sidan så ska ju en "sommardänga" sätta sig direkt.

http://www.myspace.com/granslandet
http://www.facebook/Granslandet
http://www.asawetter.se
http://www.myspace.com/asawetter
http://www.myspace.com/tonikum
http://www.myspace.com/slipoversongs


Utloggad humleklo

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 69
    • Visa profil
...and here are the results from mr Bumblebeeclaw...

5 poäng till låt nummer 3 - Grymmeskön trumstart, fenomenal 5/4, ja Oh my God vilket sväng. Man får ett sånt där  "gin o tonic-leende" och bara vill dansa högt på tå med axlarna så nära öronsnibbarna som möjligt.

3poäng till låt nummer 2 - Enormt härlig låt! Som en liten bilsemester i en Citroen 2CV6...nercabbat mellan skottska whiskyslott ihop med 4 toplesskompisar. Excellent sång, kör och juste dialektstick.

2 poäng går till låt nummer 1 - Åh jag känner en slutscén där hjälten cyklar bort i solnedgången med en Carolafläkt i cykelkorgen och sin Marion på damsadel där bak - HÄRLIG!!

1 poäng går till låt nummer 7 - Väldigt skön låt bara...jag diggar stoppen och gärna om hela bandet hoppar in i dem, dessutom får jag nån slags Lennon/McCartney-känsla i sticket - HELSKÖNT.


Utloggad stajo

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 985
    • Visa profil
och här kommer mina poäng  B)

5p. = låt nummer 4. Jag gillar ju sundström, kul text också :)

3p. = låt nummer 5. Får mig att tänka på Avril Lavigne, härlig aggressivitet här också!

2p. = låt nummer 8. Speglar ganska bra känslan när man planar på där ute. Får mig att tänka på ett gammalt band från 1995, surfcaster beach.

1p. = låt nummer 7.  Yes härlig pubkänsla, eller kanske något öltält på någon av alla festivaler i sommar...

Mkt bra jobb allihopa!!
www.myspace.com/staffanjonsson


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Detta var inte lätt. Många bra låtar, men också femtakter som gömmer sig som nålar i en höstack. Eftersom detta är ett inspelningsforum så får produktionerna också vägas in, tycker jag.

5 poäng: låt nummer 5. Svinbra prod, bra låt, mkt bra framförande och snygg femtakt. Enda frågetecknet är om texten är så värst somrig...?

3 poäng: Låt nummer 2. Perfekt löst uppgift med sommar, ackorden och den klart bästa femtakten, suveränt kul. Minus för lite väl corny sång med svengelsk uttal.

2 poäng: Låt nummer 9. Bra löst uppgift, sång och låt öht. Bra prod och mix dessutom. Mauro Scoccovibbar drar ner lite...

1 poäng: låt nummer 3. Bubblar sommar, tänker på Harpo och överförfriskade pojkar med solsvedda näsor på ett disko på Kos. Femtakten lite väl krystad, men den finns ju där iaf. Den givna ackordföljden förekommer väldigt lite. Gillar gitarrsolot på slutet, blir glad varje gång jag hört låten.
DON'T PANIC


DåligtGehör

  • Gäst
Får man gissa att det syftas på att fem 4/4-takter har samma längd som 4 5/4-taker, och är således lite samma sak..typ...på nåt sätt :D

ungefär kanske som shuffle i 4/4 eller samma spelande i 6/8. typ. dårå. lixom.

Visst, det var inte det jag tänkte men nu kör vi på det och så tar vi ett bevis: 5/4 * 4 = 5 = 4/4 * 5 vilket helt enkelt betyder att det låter samma hur man än spelar och att femtakten var helt onödig.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Får man gissa att det syftas på att fem 4/4-takter har samma längd som 4 5/4-taker, och är således lite samma sak..typ...på nåt sätt :D

ungefär kanske som shuffle i 4/4 eller samma spelande i 6/8. typ. dårå. lixom.

Visst, det var inte det jag tänkte men nu kör vi på det och så tar vi ett bevis: 5/4 * 4 = 5 = 4/4 * 5 vilket helt enkelt betyder att det låter samma hur man än spelar och att femtakten var helt onödig.



Har det nu bevistats att vi har gjort helt onödigt jobb ??? :unsure:
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Linkowich

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 458
    • Visa profil
Får man gissa att det syftas på att fem 4/4-takter har samma längd som 4 5/4-taker, och är således lite samma sak..typ...på nåt sätt :D

ungefär kanske som shuffle i 4/4 eller samma spelande i 6/8. typ. dårå. lixom.

Visst, det var inte det jag tänkte men nu kör vi på det och så tar vi ett bevis: 5/4 * 4 = 5 = 4/4 * 5 vilket helt enkelt betyder att det låter samma hur man än spelar och att femtakten var helt onödig.



Har det nu bevistats att vi har gjort helt onödigt jobb ??? :unsure:

Japp. Bara att radera alla låtarna och den här tråden och börja om igen!!

*startar upp Cubase...*


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Får man gissa att det syftas på att fem 4/4-takter har samma längd som 4 5/4-taker, och är således lite samma sak..typ...på nåt sätt :D

ungefär kanske som shuffle i 4/4 eller samma spelande i 6/8. typ. dårå. lixom.

Visst, det var inte det jag tänkte men nu kör vi på det och så tar vi ett bevis: 5/4 * 4 = 5 = 4/4 * 5 vilket helt enkelt betyder att det låter samma hur man än spelar och att femtakten var helt onödig.



Har det nu bevistats att vi har gjort helt onödigt jobb ??? :unsure:

Japp. Bara att radera alla låtarna och den här tråden och börja om igen!!

*startar upp Cubase...*


Oukki, jag stämmer guran!
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad valdez

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 265
    • Visa profil

Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Hej hopp då börjar vi med röstningen Jag tänker mig att det skall vara klart till midsommar så tiden blir t o m onsdagen den 20:e klockan 24.00

 :)


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Får man gissa att det syftas på att fem 4/4-takter har samma längd som 4 5/4-taker, och är således lite samma sak..typ...på nåt sätt :D

ungefär kanske som shuffle i 4/4 eller samma spelande i 6/8. typ. dårå. lixom.

Visst, det var inte det jag tänkte men nu kör vi på det och så tar vi ett bevis: 5/4 * 4 = 5 = 4/4 * 5 vilket helt enkelt betyder att det låter samma hur man än spelar och att femtakten var helt onödig.


Hmm, och fyra 3/4-takter låter lika, hur man än spelar, som 3st 4/4?  :huh: Hoppas ni är ironiska... Det är ju inte en matematisk övning vi ville ha med femtakter i bidragen, utan en musikalisk krydda. :)
DON'T PANIC


DåligtGehör

  • Gäst
Får man gissa att det syftas på att fem 4/4-takter har samma längd som 4 5/4-taker, och är således lite samma sak..typ...på nåt sätt :D

ungefär kanske som shuffle i 4/4 eller samma spelande i 6/8. typ. dårå. lixom.

Visst, det var inte det jag tänkte men nu kör vi på det och så tar vi ett bevis: 5/4 * 4 = 5 = 4/4 * 5 vilket helt enkelt betyder att det låter samma hur man än spelar och att femtakten var helt onödig.


Hmm, och fyra 3/4-takter låter lika, hur man än spelar, som 3st 4/4?  :huh: Hoppas ni är ironiska... Det är ju inte en matematisk övning vi ville ha med femtakter i bidragen, utan en musikalisk krydda. :)


Musikalisk krydda? Åh shit  :huh:  Var det makrill som gällde? Här står jag och räknar vitling  :)


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
HÄR FINNS ÄNNU GOTT OM TID FÖR RÖSTNING
MEN SOM EN LITEN MELLANRAPPORT KAN VÄL NÄMNAS
ATT RÖSTNINGSPROCENTEN JUST NU E VÄLDIGT LÅG,
SÅ KOM IGEN!


DEN 14.6.2007 HAR VI 483 MEDLEMMAR
AV VILKA ENDAST 25 HAR ANVÄNT SIN RÖSTRÄTT (ca 5%)


Tid har vi till 20.6 klockan 24:00, så ingen panik
« Senast ändrad: 15.06.2007, 10:17:42 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

1. Bra sång, trevliga körpartier. Krångliga panoreringar. Trevliga syntpartier och välproggade trummor. Fungerande 5/4.Catchy! Relativt bra mix.

2. Lyriken får plus. Bridgen får plus. Denna låt påminner om en mängd olika dängor. Saknar stark ultrabred tight elgitarr här och där. Relativt bra mix. "Radiosoundet" är bra, men inte rakt på samplen vilket är synd för det stör. Bästa refrängen. I slutet blir det lite överdos av heliconen.

3. Lite platt mix, inget riktigt höj i min smak. Gillar refrängen och den funkiga gitarren.  Inte riktigt tight, men det ger bara sväng i dängan. 5/4-delen är lite väl flummig och inte  riktigt lika lyckad som vissa andra bidrag.

4. Rakt på  sak. Plus mår mest somriga campiga text. Minus för att mixen inte är klar, väldig obalans mellan instrumenten. Råpunkigt kanske det skall låta, men nu blir det inte riktigt helt 100%. Hittar inte 5/4-delen?

5. Whoooaa. Här har vi mixen med stort M. Garanterat radiomaterial. Härligt stampande 5/4, jag kan bara se sommarfolket snubbla i takt med den här. Tyvärr har den inte såå catchig refräng som vissa andra. Produktionsmässigt är denna låt kung. Mycket typiska däng-gitarrer också. Trumsoundet är  lite apa ibland, men ok ok, det är inte nånting vi skall bry oss om.

6. Vacker intro. Bästa intron. Synd bara att gitarren och sången är mono, med monoreverb. Och väldigt underliga panoreringar. Låter som en replokaldemo med grötig mix. Men låten är vacker, sånginsatsen närapå perfekt. Inte så värst glad låt. Passar mig, men passar det som sommardänga. Tja-tja. Snygga gnr-sund på gitarren också kring 1:34, men tyvärr i mono i mitten igen. Bra trummor, men sounden är jag inte så överens om. Hittar inte 5/4?

7. Låter bra soundmässigt. Sången ber om förlåtelse - helt i onödan. Så, lite att fixa i mixen ännu här också, men relativt bra. Snyggt gitarrsound. Inte så cathig låt som många andra bidrag. Fastnar lite för texten här också. 5/4 enligt trumskolans råd 3/4 vals och aen snabb 2/4 korrigering. Fungerar fint, det var ett nytt sett att se 5/4 för min del. Trevlig saloonavslutning.

8. Jaja, inte min stil. Men nog så somrigt. Mixen lämnar en hel del att önska,  igen ligger allt i mitten. Det punkiga soundet finns, men det får ju vara stereo för det. Men låten blir bättre, och man fastnar lite för surfingen! Modulus på slutet - garanterat dänmaterial ju.

9. Nice och stämningsfull intro. Stråkarna är så secret garden det kan bli. Därför tilltalar det mig. Soundmässigt är det här kanske inte det bästa bidraget, framför allt lider jag med trumsoundet. 5/4 fungerar si och så.

10. Nice och så, men ingen sommardänga som  dänger för mig. Avsaknaden av sång gör nog ganska mycket, med tanke på medtävlarna. Tyvärr. Något att jobba vidare på? Visst.

Rösterna:

5 poäng - låt nummer 5
3 poäng - låt nummer 1
2 poäng - låt nummer 2
1 poäng - låt nummer 3

Med lite mastering blir detta sommarens hitskiva nummer 1, lätt.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Tack för denna mycket utförliga recension. Massvis av konstruktiv kritik som man kan göra nånting av!  :wub:




Med lite mastering blir detta sommarens hitskiva nummer 1, lätt.


Jag lämnar gärna mitt bidrag i dina händer för mastring, och publicering vad det månde bliva.  :)
DON'T PANIC


Utloggad SvartSaft

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 155
    • Visa profil
    • MySpace
Snyggt jobbat med omdömena tsmalmbe!

Jo, en CD med alla bidrag vore verkligen skoj!

Och en CD-booklet med alla texter, info om vilken utrustnings som används vid inspelningen, vilka instrument som använts, tabulatur till alla låtar, massor med bilder osv osv....  :rolleyes:
- Mer intresserad än begåvad -

- Hemsida: http://rock.gnarp.se -Myspace: http://www.myspace.com/svartsaft -


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Denna tråd bör och MÅSTE bumpas! :D
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad DjViss

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
  • Dj Viss@Work
    • Visa profil
ho ho ho...in å røsta med er
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

myspace.com/djvissmusic


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
And here are the votes from the Öland Jury:

5p till låt nr 5. Denna låt är så väldigt "iPod medans man klipper gräset på sommren" aktig att jag smalt med en gång. Sommar sommar sommar sommar.

3p till låt nr 8. Punk surf pop och sommar! Bra låt rakt igenom! skulle egentligen ha 4 poäng ;). Superbra detta!

2p till låt nr 3  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D OHH MY GOD!! Härligt härligt hehe.

1p till låt nr 7. Får lite irländska vibbar här(?). Anyway, helt ok Sommarlåt om än med glimten i ögat.

Fantastiskt bra festival!

/ Mikke


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Och så bumppar vi igen! :D
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............