Forum > Färdiga produktioner

Hooked for life (ny låt och musikvideo!

<< < (3/5) > >>

rifkin:
Tack för Responsen killar! (och tjejer kanske)
Skall bli bättre på att kommentera andra låtar här! försöka att sätta mig in i dom och säga något om vad som bör ändras eller vad som är bra! :)

Scar Fraction Studio:
Riktigt skön låt och jävligt najs video hehe ser ut som ni har haft det kul  :D

Mixen skulle nog gjort det lite annorlunda trummorna skulle jag jobba mer med. basen bör komma fram sen skära bort endel onödiga frekvenser på respektive instrument.

Mastern ja det är ju det där med kriget, jag gillar personligen när det är tryck att volymen bör komma upp men det är jag  :P

Annars bra låt skit bra jobbat kör hårt

rifkin:

--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 21.11.2011, 17:32:40 ---Riktigt skön låt och jävligt najs video hehe ser ut som ni har haft det kul  :D

Mixen skulle nog gjort det lite annorlunda trummorna skulle jag jobba mer med. basen bör komma fram sen skära bort endel onödiga frekvenser på respektive instrument.

Mastern ja det är ju det där med kriget, jag gillar personligen när det är tryck att volymen bör komma upp men det är jag  :P

--- Slut citat ---
Tack för responsen! Vet inte vad du menar riktigt med att jobba med trummorna, kanske för låg volym på dem?
När det gäller att få upp volymen är jag desverre oförmögen att göra detta, provat en del med T-racks men det är svårt att få det bra! Några tips?

Scar Fraction Studio:

--- Citat från: rifkin skrivet 21.11.2011, 18:15:33 ---
--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 21.11.2011, 17:32:40 ---Riktigt skön låt och jävligt najs video hehe ser ut som ni har haft det kul  :D

--- Slut citat ---
Tack för responsen! Vet inte vad du menar riktigt med att jobba med trummorna, kanske för låg volym på dem?
När det gäller att få upp volymen är jag desverre oförmögen att göra detta, provat en del med T-racks men det är svårt att få det bra! Några tips?

--- Slut citat ---
Trummorna menar i helhet mixen individuella delarna och även upp en del generellt.
Maila låten som Wave till Scarfractionstudio@hotmail.com jag kan mastra den gratis :)

rifkin:

--- Citat från: Scar Fraction Studio skrivet 21.11.2011, 18:22:29 ---
--- Citat från: rifkin skrivet 21.11.2011, 18:15:33 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Trummorna menar i helhet mixen individuella delarna och även upp en del generellt.
Maila låten som Wave till Scarfractionstudio@hotmail.com jag kan mastra den gratis :)

--- Slut citat ---
Wow! Skojar du eller? :D haha skall jag ta bort alla pluggar från mastern innan jag skickar den? så slipper du min "mastring"?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion