Forum > Färdiga produktioner

Hooked for life (ny låt och musikvideo!

(1/5) > >>

rifkin:
Hejsan! Har precis gjort färdigt denna låten och var tvugnen att klippa ihop en video efter våran usa tripp!

Låten är inspelad för ca. en månad sedan och har mixat/mastrat den själv, hur tycker ni den låter?
Skulle verkligen uppskatta några pointers! Lade upp länk till våra låtar i en annan tråd här och tänkte verkligen på det ni skrev! :) Tack på förhand!

CunningCode:
Huhj vilka sköna vibbar från 90-talet jag fick. Skatepunk och ungdom!

Produktionsmässigt inget att anmärka på, ett glatt och ösigt spår i bästa anda. Inte helt till freds med videon, men det beror garanterat på att jag är en gammal gubbe som glömt bort hur det var förr i tiden.

Bra jobbat! :wub:

rifkin:

--- Citat från: CunningCode skrivet 30.10.2011, 14:09:19 ---Huhj vilka sköna vibbar från 90-talet jag fick. Skatepunk och ungdom!

Produktionsmässigt inget att anmärka på, ett glatt och ösigt spår i bästa anda. Inte helt till freds med videon, men det beror garanterat på att jag är en gammal gubbe som glömt bort hur det var förr i tiden.

Bra jobbat! :wub:

--- Slut citat ---
Åh tackar!
Härligt att du fick dessa vibbar!
Nae videon gjorde jag på en kväll då vi hade mycket klipp från våran USA vistelse så blev som det blev! Hade egentligen tänkt filma när vi lirade och sådant men tyckte att detta blev soft nog typ, hehe.

rifkin:
Inga fler?

MaxB:
Jag tyckte det såg kul ut. Och det är bra ljud!
Har du lyssnat på andras nya låtar och kommenterat dessa nyligen?
Det kan vara ett sätt att få fart på "inga fler"...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion