Forum > Demolåtar

Freddy Holm - " Ukulele improvisation "

<< < (3/6) > >>

egghuvud:
JO det var imponerande. FAst ukkelele kan aldrig bli mer än ett leksaksintrument.  :)

Wernborg:

--- Citat från: egghuvud skrivet 31.10.2011, 09:37:08 ---JO det var imponerande. FAst ukkelele kan aldrig bli mer än ett leksaksintrument.  :)

--- Slut citat ---

Fast jag testade en "riktig" Ukulele i musikaffären häromdagen. En enorm skillnad mot 300-kronorsvarianten jag köpte för några år sedan. Men visst har du en poäng... :D

Jay Thomas:

--- Citat från: egghuvud skrivet 31.10.2011, 09:37:08 ---JO det var imponerande. FAst ukkelele kan aldrig bli mer än ett leksaksintrument.  :)

--- Slut citat ---

Den kommentaren kan vara livsfarlig i fel sammanhang... ;)

Freddy, kanonbra! :) Själv har jag en med piezomikar så kör jag ut den i PA't, får tom grannarna sig lite UKKE till livs. ;) :)

ydderF:

--- Slut citat ---

Hehe, tack, håller också med dig, men säg det inte til den här killen. Startar vid 0:20 ;)

egghuvud:

--- Citat från: ydderF skrivet 31.10.2011, 13:29:07 ---

--- Slut citat ---

Hehe, tack, håller också med dig, men säg det inte til den här killen. Startar vid 0:20 ;)

--- Slut citat ---
[off-topic]
JO jag har sett honom förut fast jag tycker nog att han kunde lägga sin tid och talang på ett mer nyanserat instrument  :)[/off-topic]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion